آفتاب

فتحی‌پور: مذاکره‌کنندگان خون رنگین مدافعان خرمشهر را پیش‌چشم داشته باشند

فتحی‌پور: مذاکره‌کنندگان خون رنگین مدافعان خرمشهر را پیش‌چشم داشته باشند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیام آزادسازی خرمشهر را نیاز نداشتن کشورمان به سلاح‌های هسته‌ای دانست.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پیام آزادسازی خرمشهر را نیاز نداشتن کشورمان به سلاح‌های هسته‌ای دانست.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، ارسلان فتحی‌پور در نطق میان دستور خود در جلسه علنی صبح امروز(سه‌شنبه) مجلس ضمن تبریک به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: عملیات خرمشهر گزینه روی میز ما در برابر قدرت‌های ظالم و مستکبر غربی است که عامل اعتقاد به نفس مقتدرانه ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: پیام آزادسازی خرمشهر در عرصه سیاسی و دیپلماتیک این است که آن روز شرق و غرب به یک جنایتکار بی‌رحم برای نابودی نظام جمهوری اسلامی کمک می‌کردند ما در دفاع از خود نه تنها سلاح هسته‌ای بلکه سلاح شکاری هم نداشتیم و ایستادن در برابر دیگران را با دست خالی و برکف نهادن جان خود با تکیه بر ایمان آموخته‌ایم و نیاز به هیچگونه تکنولوژی کشتارجمعی نداریم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: کسانی به سلاح کشتار جمعی نیاز دارند که شهروندانشان با چپاول اموال ملت‌های مستضعف جهان در برج‌های آسمان خراش آرمیده و مشغول هوس‌رانی خود هستند.

فتحی‌پور در ادامه گفت: بنابراین به تعصی از رهبر انقلاب ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره‌کننده توصیه می‌کنم در تمامی سطح مذاکرات خون رنگین مدافعان خرمشهر را پیش چشم داشته باشند تا خدایی نکرده به عزتی که به واسطه خون آنها برای این ملت و میهن به وجود آمده خدشه‌ای وارد نشود.

نماینده مردم کلیبر در مجلس همچنین با اشاره به برخی مشکلات حوزه انتخابیه خود به بی‌توجهی به زیرساخت‌های گردشگری توسط مسئولان اشاره کرد و رسیدگی به وضعیت جنگل‌های این منطقه را خواستار شد.

وی در پایان اظهار کرد: به سردار مومنی قول می‌دهم تا زمانی که وضعیت جاده تبریز،‌ اهر، کلیبر اینگونه باشد هرگونه تلاش پلیس برای کاهش تصادفات جاده‌ای به جایی راه نخواهد داشت، مردم نام این جاده را جاده مرگ و وحشت نامیده‌اند.

انتهای پیام

کد N292185

وبگردی