آفتاب

نماینده کرمانشاه نسبت به عملکرد مدیران سیاسی این استان هشدار داد

نماینده کرمانشاه نسبت به عملکرد مدیران سیاسی این استان هشدار داد

نماینده مردم کرمانشاه در نطق میان دستور خود خطاب به وزیر کشور نسبت به عملکرد مدیران سیاسی این استان هشدار داد و گفت: عده‌ای با تفکرات تند سیاسی با راه انداختن سیل عزل و نصب‌ها باعث ایجاد کدورت‌های سیاسی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدابراهیم محبی، نماینده سنقر و کولیایی، در استان کرمانشاه در نطق میان دستور امروز خود با اشاره به شرایط خاص استان کرمانشاه از نظر جغرافیایی و مذهبی گفت: نحوه عملکرد مدیران سیاسی در این استان مرزی که از نظر جغرافیایی و مذهبی شرایط ویژه‌ای دارد باعث نگرانی است.

محبی ادامه داد: استان کرمانشاه نیازمند تلاش‌های همه جانبه و مدیریت چابک است و سرنوشت آن نباید به دست عده‌ای قلیل با تفکرات تند سیاسی بیفتد که عزل و نصب‌های مکرر را در دستور کار قرار داده و باعث ایجاد کدورت های سیاسی می‌شود. مردم استان نسبت به حفظ ارزش‌ها نگرانی دارند.

نماینده مردم سنقر و کولیایی اظهار کرد: این افراد نه تنها به علما و متدینین بلکه به اعضای ستادهای انتخاباتی آقای روحانی و حتی جریان اصلاح‌طلب استان هم بی‌توجهند. ما تکلیف داریم که از ظرفیت‌های خودمان برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند جلوگیری کنیم. امیدواریم که با هشیاری شما و درک شرایط مجبور به ارائه اسنادی که در این رابطه وجود دارد نباشیم.

محبی همچنین با تاکید بر اینکه مجلس وظیفه‌ای به جز قانونگذاری و نظارت ندارد گفت: ما حمایت همه جانبه از دستاوردهای انقلاب را سرلوحه خود قرار داده‌ایم. امیدواریم وزیر کشور هم حسب اختیارات خود چاره‌اندیشی برای مشکلات کند تا قبل از آنکه دیر بشود.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در بخش دیگری از نطق میان دستور خود ضمن تشکر از وزیر راه، معاونان و مدیر کل این وزارتخانه در استان کرمانشاه خطاب به وزیر جهاد کشاورزی نسبت به پایین بودن خرید تضمینی محصولات، عدم تامین وام کشاورزان از صندوق توسعه ملی،‌عدم پذیرش اسناد کشاورزان توسط بانک‌ها، مشکل تامین نهاده‌ها و وضعیت آب‌رسانی به کشاورزان و دامداران استان انتقاد کرد و از وزیر نیرو خواست تا در راه‌اندازی پروژه‌های آب شرب شهری و روستایی در استان تعجیل کند.

انتهای پیام

کد N291817

وبگردی