آفتاب

نامه 100نماینده با موضوع مناظره هسته ای در هیات رییسه مجلس بررسی نشد

نامه 100نماینده با موضوع مناظره هسته ای در هیات رییسه مجلس بررسی نشد

تهران - ایرنا - سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که نامه درخواست نمایندگان مبنی بر بررسی توافق هسته ای ژنو با حضور نمایندگانی از تیم هسته ای سابق و فعلی در هیات رییسه بررسی نشده است.

«عبدالرضا مصری» روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا در پاسخ به این سوال که آیا این نامه در جلسه روز گذشته هیات رییسه مورد بررسی قرار گرفت، افزود: هیات رییسه طبق آیین نامه و دستور کار خود به بررسی موضوعات می پردازد و این نامه در دستور کار جلسه عصر دیروز قرار نداشت.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس درباره این که چه زمانی هیات رییسه نظر خود را درباره این درخواست نمایندگان بیان می کند، یادآور شد: زمان دقیقی مشخص نیست.

به گزارش ایرنا هفته گذشته حدود 100 نفر از نمایندگان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی از وی خواستند تا با حضور اعضای تیم سابق هسته ای و تیم مذاکره کننده فعلی به بررسی ابعاد توافق ژنو بپردازند.

علیرضا منادی یکی از اعضای هیات رییسه مجلس نیز در این زمینه به ایرنا گفت که این نامه مربوط به برگزاری مناظره هسته ای در مجلس نیست و در صورتی که بخواهیم نمایندگانی از اعضای هیات های مذاکره کننده گذشته و فعلی در صحن حضور یابند این جلسه غیرعلنی خواهد بود.

سیام(4)**2025**9132**1336
کد N291369

وبگردی