آفتاب

مطهری: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود

مطهری: باید حجاب استاندارد به مردم معرفی شود

علی مطهری با اشاره به عملکرد مناسب دولت برای اصلاح پوشش حجاب گفت: باید حجاب استاندارد را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست شورای اجتماعی که در وزارت کشور برگزار شده بود، درخصوص عملکرد دولت در رابطه با عفاف و حجاب گفت: دولت در ریشه‌یابی و پیدا کردن راه‌های اصلاح پوشش و حجاب عملکرد خوبی داشته اما در بعد عملی گاهی ضعیف عمل کرده است.

وی با بیان اینکه باید حجاب اسلامی استاندارد به مردم معرفی شود، افزود: به عنوان مثال مانتوی بالای زانو نباید باشد و صداوسیما هم باید در این زمینه عمل کند تا مردم حجاب استاندارد را بشناسند چراکه اگر کاستی‌هایی وجود داشته باشد، خیلی از خانم‌ها بدحجاب می‌شوند.

مطهری به لزوم آگاهی‌بخشی مناسب در رابطه با حجاب استاندارد تاکید کرد و گفت: اگر در این زمینه فعالیت‌های مناسبی داشته باشیم، 50 درصد مساله حل می‌شود، به استثنای برخی مسائل که ناهنجاری است و می‌تواند ریشه روانی و سیاسی داشته باشد که در این خصوص نیروی انتظامی می‌تواند عمل کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بحث حجاب تنها به عملکرد دولت مربوط نیست، گفت: 90 درصد این موضوع فرهنگی است و به دولت ارتباط ندارد ولی وظیفه دولت، بخش اجرایی است.

انتهای پیام

کد N291066

وبگردی