آفتاب
کوتاه از بهارستان

نشست مرکز پژوهش های مجلس و انجمن های علمی برگزار می شود

نشست مرکز پژوهش های مجلس و انجمن های علمی برگزار می شود

تهران - ایرنا - نشست مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و انجمن های علمی سراسر کشور 31 اردیبهشت ماه در مرکز پژوهش ها برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این نشست با هدف تبیین تاثیرگذاری نقش انجمن های علمی در فرآیند قانونگذاری و گسترش دیدگاه ها و نظرات جدید در فعالیت های پژوهشی پارلمانی در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و علی لاریجانی رییس مجلس سخنران اصلی آن است.

استفاده بهینه از ظرفیت انجمن های علمی در حوزه قانوگذاری و ایجاد شبکه نخبگان و تعامل موثر با آن از دیگر اهداف برگزاری این نشست یک روزه است.

رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش های مجلس به همراه جمعی از نخبگان و فرهیختگان دانشگاهی در این نشست حضور دارند.



** رییس مجلس به خمین می رود

محمدابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در مجلس گفت که علی لاریجانی رییس مجلس هشتم خرداد به منظور شرکت در کنگره گرامیداشت شهید مصطفی خمینی (پدر امام راحل) به این شهرستان سفر می کند.



** تجلیل رییس مجلس از فرنگی کاران

سیدهادی حسینی سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس گفت که رییس مجلس از قهرمانان کشتی فرنگی کشور تجلیل می کند.

به گفته وی این مراسم فردا (سه شنبه) برگزار می شود.



** نشست معاونان پارلمانی با لاریجانی

معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت پارلمانی رییس جمهور گفت معاونان پارلمانی دستگاه های مختلف به منظور افزایش تعاملات دو قوه 31 اردیبهشت با علی لاریجانی رییس مجلس دیدار می کنند.

مجید نصیرپور به خانه ملت گفته است هدف از برگزاری این نشست بررسی موضوعات مربوط به فعالیت معاونان پارلمانی است.

سیام**2025 ** 1418
کد N290925

وبگردی