آفتاب
در دیدار نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد؛

وعده رئیس جمهور برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری

وعده رئیس جمهور برای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری

نماینده مردم شهرکرد در مجلس از وعده رئیس جمهور برای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال و تقویت زیرساخت‌ها در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.

سید سعید زمانیان دهکردی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با اشاره به جلسه امروز(دوشنبه) مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری با حسن روحانی اظهار کرد: نمایندگان استان در این جلسه مسائل و مشکلات اساسی استان از جمله بحث آب، چالش‌های زاینده‌رو د و کارون، فرودگاه استان، پالایشگاه‌ها، مشکلات راه‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و موارد مربوط به تقسیمات کشوری را مطرح کردند.

وی افزود: متاسفانه در استان چهارمحال و بختیاری ایرادات و اشکالات مهمی در مورد اشتغال وجود دارد و زیرساخت‌های مورد نیاز در این زمینه فراهم نیست.

زمانیان با اشاره به دستور رئیس جمهور برای پیگیری نارسایی‌ها، مشکلات و چالش‌های استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: ایشان همچنین وعده دادند برای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال، تقویت زیرساخت‌ها و تعریف یک کار ویژه در استان در حوزه صنایع، پتروشیمی یا پالایشگاه اقداماتی انجام شود.

این نماینده مجلس در پایان گفت که حسن روحانی در دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان چهار محال و بختیاری گفته که بعداز انجام برنامه‌ریزی‌های لازم در آینده نزدیک سفری به این استان خواهد داشت.

انتهای پیام

کد N290591

وبگردی