آفتاب
آیت‌الله نوری‌همدانی:

ایران در برابر غرب تعظیم نخواهد کرد

ایران در برابر غرب تعظیم نخواهد کرد

آیت‌الله نوری‌همدانی با تاکید بر این‌که «ملت ایران هرگز در برابر غرب تعظیم نمی‌کند» گفت: امروز به برکت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری، عزت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها قابل مشاهده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران به تبیین اهمیت حفاظفت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان امانت امام راحل(ره) و خون شهدای گرانقدر پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: خدای متعال توفیق بزرگی به ما داده که به برکت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)به وقوع پیوست و مردم مستضعف ایران اسلامی از زیر یوغ استکبار و استعمار شرق و غرب آزاد شدند و توانستند با انقلاب و پس از آن با ایثار و شهادت ندای حق طلبی خود را به گوش همه جهانیان برسانند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم ایران قبل از انقلاب، قدرت نفس کشیدن هم نداشتند، مگر آن که در برابر شرق و غرب سرتعظیم فرود می‌آوردند و هیچ گونه اراده‌ای از خود نداشتند، اما امروز به برکت خون شهدا و تدابیر مقام معظم رهبری، عزت ایران اسلامی در همه عرصه‌ها قابل مشاهده است.

به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، نوری‌همدانی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان اوقاف، افزود: اداره اوقاف و امور خیریه، امروز وظیفه سنگینی برعهده دارد و خدمات بزرگی به جامعه اسلامی ارائه می‌دهد، چراکه امامزاده‌ها قطب فرهنگی تعلیم و تربیت اسلامی هستند و سابقا تنها مردم برای زیارت به این اماکن مقدس می‌رفتند، اما امروز فضلای خوبی در این امامزاده‌ها مستقر هستند و به سوالات دینی مردم پاسخ می‌دهند و این کار بزرگی است که باید بیشتر تقویت شوند.

این مرجع تقلید با اشاره به سابقه مبارزاتی مردم مازندران خاطرنشان کرد: مردم مازندران همواره ولایی و انقلابی بوده‌اند و امروز نیز فضایی شبیه به زمان دفاع مقدس در بین مردم آن دیار دیده می‌شود و طلاب و فضلای مازندران توفیقات خوبی در زمینه درس و بحث دارند.

انتهای پیام

کد N290531

وبگردی