آفتاب
سردار حاجی‌زاده در جمع دانشجویان پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص):

دشمن برای فاصله گرفتن ارتش و سپاه از هم برنامه ریزی کرده است

دشمن برای فاصله گرفتن ارتش و سپاه از هم برنامه ریزی کرده است

مجموعه توطئه هایی که بر علیه نظام ما در این 36 سال انجام شده است قابل مقایسه با قبل نیست اما در این دوره نیروهای مسلح ما باعث شده اند امنیت کشور درحد اعلا حفظ شود و اگر به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که اکثر کشدشمن برای فاصله گرفتن ارتش و سپاه از هم برنامه ریزی کرده استورهای اطراف ما مشکل امنیت دارند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: بدترین آفت برای ارتش و سپاه فاصله گرفتن از یکدیگر است و دشمن برای این کار برنامه ریزی کرده است تا ما را از هم دور کند اما باید بدانید که ارتش و سپاه دو بازوی قوی برای رهبری هستند.

به گزارش ایلنا، سردار امیر علی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با حضور درجمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)ارتش گفت: شما جوانان که امروز ارتش را انتخاب کرده‌اید و در شروع یک راه مهم و خطیر قرارگرفته‌اید لازم است گذشته ارتش، سپاه و انقلاب را خوب مطالعه کنید چرا که راهی را انتخاب کردید که ماموریت حفظ و حراست از نظام اسلامی را بر عهده دارید.

حاجی زاده اظهار داشت: مجموعه توطئه هایی که بر علیه نظام ما در این 36 سال انجام شده است قابل مقایسه با قبل نیست اما در این دوره نیروهای مسلح ما باعث شده اند امنیت کشور درحد اعلا حفظ شود و اگر به اطراف خود نگاه کنیم می بینیم که اکثر کشورهای اطراف ما مشکل امنیت دارند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران افزود: مجموعه پدافند هوایی ارتش فقط در عملیات فاو برابر آمار رسمی 65 فروند از انواع هواپیما های دشمن را ساقط کرد و شما دانشجویان پدافند هوایی که مسیر دفاع هوایی را انتخاب کرده اید باید بدانید که رزمندگان پیش از شما چگونه عمل کرده اند.

وی در پایان تصریح کرد: بدترین آفت برای ارتش و سپاه فاصله گرفتن از یکدیگر است و دشمن برای این کار برنامه ریزی کرده است تا ما را از هم دور کند اما باید بدانید که ارتش و سپاه دو بازوی قوی برای رهبری هستند و با یک دست نمی توان کاری انجام داد.

کد N290373

وبگردی