آفتاب
فولام به لیگ‌برتر انگلیس برمی‌گردد؛

دژاگه: زمان کافی برای رسیدن به هماهنگی وجود دارد/3 دیدار سخت در برزیل داریم

دژاگه: زمان کافی برای رسیدن به هماهنگی وجود دارد/3 دیدار سخت در برزیل داریم

هنوز یک‌ ماه تا جام جهانی فرصت باقی‌مانده و زمان به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می کنم به هماهنگی کامل برسم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک ماه تا شروع جام جهانی وقت باقی است و زمان کافی برای رسیدن به هماهنگی را داریم.

به گزارش ایلنا، اشکان دژاگه در خصوص وضعیت باشگاه فولام گفت: لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته دوم سقوط کردیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم، اما با بدشانسی به لیگ دسته دوم انگلیس رفتیم. فکر می‌کنم فصل بعدی باز هم تیم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت.

دژاگه درباره زمان کم باقی‌مانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت گفت: هنوز  یک‌ ماه تا جام‌جهانی فرصت باقی مانده و زمان به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می‌کنم به هماهنگی کامل برسم.

وی در جواب به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم‌های هم گروه ایران دارد یا خیر گفت: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین بازیکنان سرشناسی دارد که همه آنها را می‌شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند و من هم مانند سایر  بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ‌های انگلیس و آلمان بازی می‌کنند شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.

دژاگه درخصوص گروه ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هر 3 دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست، بلکه بسیار سخت است. همگروه‌های ما تیم‌های خوبی هستند، اما در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و ما هم باید تلاش کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهمترین دیدار ما است شانس خوبی برای صعود به دست آوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در پایان در مورد همراهی مردم با تیم ملی خاطرنشان کرد: می‌بینیم برای دیدار دوستانه با بلاروس مردم با تمام قلب‌شان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می‌کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می‌رود ایرانیان زیادی برای تشویق ما می‌آیند و حمایت خوبی از ما می‌کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.

کد N290210

وبگردی