آفتاب
تیموریان تاکید کرد:

مشکل تیم ملی فوتبال قابل حل است/ بدن‌های بازیکنان تحت فشار است

مشکل تیم ملی فوتبال قابل حل است/ بدن‌های بازیکنان تحت فشار است

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: در بازی تیم ملی ایران با بلاروس یکسری اشکلات بود که این مشکلات قابل حل است.

به گزارش خبرگزاری مهر،  آندرانیک تیموریان درباره  دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر بلاروس با بیان مطلب فوق اظهار کرد: بازی خوبی بود اما ما یکسری اشکالات در حمله و دفاع داشتیم که قابل حل است. نزدیک به یک ماه و نیم می‌شود که تمرینات بدنسازی خود را برگزار می‌کنیم و بدن‌های بازیکنان تحت فشار است.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو کرده است، ادامه داد: این دومین بازی دوستانه جدی بعد از راهیابی به رقابت‌های جام جهانی بود که فکر می‌کنم بازیکنان همه تلاش کردند تا عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند.

تیموریان در خصوص حضور تماشاگران در بازی با بلاروس هم گفت: من به عنوان یک عضو کوچک از تیم ملی ایران از تماشاگران ایرانی مقیم اتریش تشکر می‌کنم که در این دیدار همراه ما بودند و ما را تنها نگذاشتند.

هافبک تیم ملی در پایان تیم بلاروس را تیم خوبی ارزیابی کرد و گفت: این تیم در سطح اروپا بازی می‌کند و از شرایط فیزیکی خوبی بهره می‌برد. ما نیز سعی خود را به کار می‌گیریم تا با آمادگی بهتر و بخصوص در دیدارهای آتی عمل کنیم و در نهایت وارد جام جهانی شویم. ما در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما با بی دقتی آن را از دست دادیم.

کد N290180

وبگردی