آفتاب

اشکان دژاگه: از نیجریه امتیاز بگیریم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت

اشکان دژاگه: از نیجریه امتیاز بگیریم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت

اشکان دژاگه گفت: فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدار ماست شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.


 


 


 




 


به گزارش ایسنا، هافبک تیم ملی فوتبال در گفت‌وگو با فدراسیون فوتبال، درباره وضعیت باشگاهی‌اش در فولام گفت: به هر حال لیگ انگلستان به پایان رسید و به لیگ دسته یک سقوط کردیم. ما تمام تلاش‌مان را انجام دادیم اما با بدشانسی به لیگ دسته پایین‌تر رفتیم. اما فکر می‌کنم فصل بعد باز هم فولام به لیگ دسته اول بازخواهد گشت.


 


دژاگه درباره زمان کم باقی‌مانده تا جام جهانی برزیل و رسیدن به هماهنگی با سایر بازیکنان در این مدت گفت: هنوز یک ماه تا جام جهانی فرصت باقی مانده و فرصت به مقدار کافی وجود دارد، از طرفی شناخت خوبی از تمامی بازیکنان تیم دارم و فکر می کنم به هماهنگی کامل برسم.


 




 


وی در پاسخ به این سوال که آیا شناختی از بازیکنان خط دفاع تیم‌های هم گروه ایران دارد یا خیر گفت: بله در واقع تیمی مانند آرژانتین، بازیکنان سرشناسی دارد. همه آنها را می شناسند و از سبک بازی آنها شناخت دارند و من هم مانند سایر بازیکنان تیم ملی از آنها شناخت دارم. از بازیکنان تیم نیجریه به غیر از چند نفری که در لیگ های انگلیس و آلمان بازی می کنند شناخت کمتری دارم اما در کل تیم خوبی دارند.


 




 


دژاگه درباره گروه ایران در جام جهانی گفت: فکر می‌کنم که هر سه دیدار ما در گروه نه تنها آسان نیست بلکه بسیار سخت است. هم گروه‌های ما تیم‌های خوبی هستند اما در فوتبال هر اتفاقی می‌تواند بیفتد و ما هم باید تلاش کنیم و فکر می‌کنم بتوانیم در صورت کسب امتیاز از دیدار مقابل نیجریه که سخت‌ترین و مهم‌ترین دیدار ماست شانس خوبی برای صعود بدست آوریم.


 




 


اشکان دژاگه در پایان در مورد همراهی مردم با تیم ملی افزود: می‌بینیم که برای دیدار دوستانه با بلاروس مردم با تمام قلبشان اینجا در کنار ما هستند و در کل تماشاگران زیادی تیم ملی ایران را همراهی و تشویق می‌کنند. هر کجای دنیا که تیم ملی ایران به مصاف حریفانش می‌رود ایرانیان زیادی برای تشویق ما می‌آیند و حمایت خوبی از ما می‌کنند. امیدواریم تا با کمک و حمایت آنها بازی های خوبی در جام جهانی انجام بدهیم.


 


انتهای پیام


 




           
کد N290162

وبگردی