آفتاب

فالکائو: بعید است در جام جهانی در بهترین شرایط باشم

فالکائو: بعید است در جام جهانی در بهترین شرایط باشم

رادامل فالکائو عنوان کرد: بعید است که بتواند فرم مطلوب خود را برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل به دست آورد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلمبیا که در گروه C با تیم‌های ژاپن، ساحل عاج و یونان همگروه است، در اولین دیدار خود در این رقابت‌ها با نماینده اروپا دیدار خواهد کرد.

رادامل فالکائو، مهاجم گلزن کلمبیا که چند ماهی است به دلیل مصدومیت شدید نتوانسته به میدان برود معتقد است در جام جهانی در بهترین شرایط خود نخواهد بود، چرا که غیر ممکن است بتواند تا شروع جام جهانی 2014 برزیل فرم مطلوب خود را به دست آورد.

رادامل فالکائو، درباره آخرین شرایط خود برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، گفت: در هفته‌های باقی مانده تا آغاز جام جهانی نسبت به وضعیتم تصمیم گیری خواهم کرد. در چند ماه گذشته تلاش زیادی کردم تا بتوانم شرایط مطلوب خودم را به دست آورم. قرار است به همراه پزشکانم یک هفته‌ قبل از شروع جام جهانی وضعیت نهایی زانویم را بررسی کنیم. اما بعید می دانم که بتوانم آمادگی کاملم را برای حضور در جام جهانی به دست آورم.

خوزه نستور پکرمن، سرمربی تیم ملی کلمبیا نام رادامل فالکائو را در فهرست اول این کشور برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل قرار داد. این مربی تا دوم ژوئن فرصت دارد تا فهرست 23 بازیکن خود برای حضور در جام جهانی را اعلام کند و تا آن روز باید وضعیت فالکائو بررسی شود.

فالکائو در ادامه گفت: چند روزی است که پا به توپ شده‌ام و به همین خاطر احساس خوبی دارم. اما هنوز نتوانسته‌ام تمرینات گروهی را آغاز کنم. بعید‌ می دانم که بتوانم تا آغاز جام جهانی 2014 برزیل شرایط مطلوبی را به دست آورم.

مهاجم گلزن کلمبیا و تیم موناکوی فرانسه در پایان درباره شانس موفقیت تیمش در جام جهانی 2014 برزیل ، گفت: کسی فکرش را نمی‌کرد که اروگوئه در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به جمع چهار تیم نهایی برسد. تیم ما امسال ترکیب خوبی دارد و من مطمئنم که می‌توانیم یکی از تیم‌های خوب جام باشیم.

کلمبیا آخرین بار در جام جهانی 1998 فرانسه حضور داشت، اما نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N289196

وبگردی