آفتاب

پایگاه اینترنتی KSTA : نسل طلایی فوتبال ایران بازنشسته شده است

پایگاه اینترنتی KSTA : نسل طلایی فوتبال ایران بازنشسته شده است

پایگاه اینترنتی KSTA با معرفی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد کی‌روش در حالی با ایران به برزیل می‌رود که نسل طلایی این تیم بازنشسته شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جام جهانی 2014 برزیل 24 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌های حاضر در بیستمین دوره این رقابت‌ها در هشت گروه چهار تیمی برابر هم به میدان می‌روند.

پایگاه اینترنتی KSTA در گزارشی به بررسی تیم کارلوس کی‌روش پرداخت و نوشت: ایران یکی از تیم‌های خوب آسیا بود که موفق شد در مرحله گروهی با کنار زدن کره جنوبی و ازبکستان مسافر برزیل شود. این تیم در 14 دیدار خود در مرحله انتخابی تنها هفت گل دریافت کرد که نشان می‌دهد ایران تیم قدرتمندی در خط دفاع محسوب می‌شود و توانسته زیر نظر کی‌روش به نظم تاکتیکی برسد.

تیم ملی فوتبال ایران تاکنون سه بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده است. این بار آنها با هدایت کارلوس کی‌روش پرتغالی، امیدوار به درخشش در جام جهانی 2014 برزیل هستند. البته این را باید در نظر داشت که نسل طلایی فوتبال ایران بازنشسته شده است و ستارگان زیادی در تیم کی‌روش وجود ندارد. ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی در گروه F باید با نیجریه پیکار کند. سپس در دومین دیدار خود با آرژانتین مصاف خواهد داشت و در آخرین دیدار مرحله گروهی نیز با بوسنی و هرزگوین بازی خواهد کرد.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N289183

وبگردی