آفتاب

زین الدین زیدان: آلمان آماده‌ترین تیم جام جهانی است

زین الدین زیدان: آلمان آماده‌ترین تیم جام جهانی است

زین الدین زیدان معتقد است آلمان آماده‌ترین تیم جام جهانی 2014 خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فرانسه در اولین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل برابر هندوراس قرار خواهد گرفت.

زین الدین زیدان، بازیکن سابق تیم ملی فرانسه معتقد است این تیم می‌تواند با درخشش بازیکنانی همچون فرانک ریبری و کریم بنزما عملکرد درخشانی در جام جهانی 2014 برزیل داشته باشد.

زیدان درباره تیم فعلی فرانسه گفت: فرانسه در دوره قبل عملکرد ضعیفی در جام جهانی از خود به نمایش گذاشت. آنها باید در برزیل این نتیجه‌ را جبران کنند. تیم فرانسه در مرحله مقدماتی با تیم اسپانیا همگروه بود و طبیعی بود که اول شدن در آن گروه خیلی سخت بود، اما توانست در پلی‌آف نتیجه‌ لازم را بگیرد و به جام جهانی راه یابد.

زیدان در ادامه گفت: بسیار مشتاقم که کار تیمی فرانک ریبری و کریم بنزما را در تیم ملی فرانسه ببینم.آنها این فصل در تیم‌های باشگاهی‌شان عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشتند و به نظر من زوج ریبری و بنزما می‌تواند یکی از خطرناک‌ترین زوج‌های جام جهانی باشد.

"زیزو" در ادامه به بازیکنان تیم ملی فرانسه توصیه کرد در جام جهانی هیچ حریفی را دست کم نگیرند. او ادامه داد: همه 32 تیم حاضر در جام جهانی 2014 برزیل تیم‌های خوب و قابلی هستند. تصور این که فرانسه در گروه آسانی قرار گرفته است، ممکن است به ضرر ما تمام شود. بازی اول با هندوراس برای ما بسیار مهم است، چرا که آنها انگیزه زیادی برای موفقیت برابر فرانسه دارند. سوئیس نیز تیم خیلی خوبی است و می‌تواند به حریفی سخت برای فرانسه تبدیل شود. همچنین اکوادور تیمی فیزیکی است که مانند سایر تیم‌های آمریکای جنوبی فوتبال قدرتی را به نمایش می‌گذارد.

زننده دو گل فرانسه در فینال جام جهانی 1998 در پایان درباره ارزیابی‌اش از تیم‌های مدعی قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل، گفت: نمی‌دانم چه تیمی قهرمان خواهد شد، شاید یک تیم اروپایی بتواند به فینال این رقابت‌ها برسد. آلمان، اسپانیا، ایتالیا، هلند ، پرتغال و فرانسه تیم‌هایی هستند که شانس رسیدن به فینال را دارند. اما به نظرم آلمان آماده‌ترین تیم جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.

ا‌نتها‌ی‌ پیا‌م

کد N289163

وبگردی