آفتاب
نقوی حسینی مطرح کرد:

بررسی مذاکرات هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی با حضور عراقچی

بررسی مذاکرات هسته‌ای در کمیسیون امنیت ملی با حضور عراقچی

آنطور که صداوسیما در گزارشش می‌گوید برنامه این سازمان این است که شهروندان بتوانند برنامه‌هایی را که طی 12 ساعت قبل از هر کانالی پخش شده است را در ساعتی که می‌خواهند در تلویزیون ببینند. همچنین شهروندان می‌توانند از آرشیو صداوسیما برنامه‌های رادیویی، خدمات عمومی، بازی‌ها و برنامه‌سازی‌های نوین استفاده کنند.

کمیته روابط خارجی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عصر امروز با حضور عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده ایران با 1+5 به بررسی مذاکرات اخیر در وین پرداخت.

به گزارش ایلنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت: معاون صداوسیما با حضور در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی از برنامه‌های جدید صداوسیما برای مخاطب‌ محور شدن زمان پخش برنامه‌ها خبر داد.

نقوی حسینی در مورد گزارش صداوسیما گفت: آنطور که صداوسیما در گزارشش می‌گوید برنامه این سازمان این است که شهروندان بتوانند برنامه‌هایی را که طی 12 ساعت قبل از هر کانالی پخش شده است را در ساعتی که می‌خواهند در تلویزیون ببینند. همچنین شهروندان می‌توانند از آرشیو صداوسیما برنامه‌های رادیویی، خدمات عمومی، بازی‌ها و برنامه‌سازی‌های نوین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امکان و ظرفیت مدیریت زمان در این برنامه دیده شده است، گفت: عنوان این برنامه را تلویزیون تعاملی گذاشته‌اند که توسعه و استفاده از آن هم به هیچ زیرساخت جدیدی نیاز ندارد. این برنامه‌ای است که پدافند غیرعامل در آن دیده شده و کاملا با اتکا به منابع داخلی تولید شده است. این سیستم می‌تواند کلیه برنامه‌ها را در هر زمان و مکانی در اختیار شهروندان قرار دهد و هر خانواده‌ای در هر کجای کشور که دارای سیستم تلفن باشند می‌توانند از این امکانات استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در مورد دستور دیگر جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی گفت: درخواست سفرای کشورهای کینا، گرجستان، زیمباوه و چاد برای سفر هیات‌هایشان به ایران در جلسه امروز تصویب شد.

نقوی‌حسینی ادامه داد: در ادامه جلسه امروز لایحه تعیین حریم حفاظتی و امنیتی اماکن و تاسیسات کشور با حضور یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ایرادهای شورای نگهبان به این لایحه برطرف شود. در این جلسه همچنین نمایندگانی از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی هم حضور داشتند و ایرادات شورای نگهبان با پیشنهادات جایگزین اصلاح و برطرف شد.

وی در پایان اظهار کرد: کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی هم عصر امروز در جلسه‌ای با حضور آقای عراقچی به بررسی مذاکرات اخیر ایران و 1+5 در وین پرداخت.

کد N288711

وبگردی