آفتاب
هیات منصفه مطبوعات:

مدیرعامل سابق خبرگزاری «مهر» مجرم نیست

مدیرعامل سابق خبرگزاری «مهر» مجرم نیست

دبیر هیات منصفه مطبوعات اعلام کرد که مدیرعامل سابق خبرگزاری «مهر» مجرم تشخیص داده نشد.

علی‌اکبر کسائیان در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) درباره پرونده‌های مطبوعاتی که امروز در شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی مورد رسیدگی قرار گرفت، گفت: مدیرمسئول و نویسنده ماهنامه چشم‌انداز به اتهام نشر مطالب خلاف موازین اسلامی با اکثریت آراء مجرم شناخته شد. این ماهنامه همچنین در مورد اهانت به دین مبین اسلام با اکثریت آراء مجرم شناخته نشد.

دبیر هیات منصفه مطبوعات درباره اتهام سوم ماهنامه چشم‌انداز گفت: این ماهنامه برای دیگر اتهام خود که تلاش برای مرزبندی و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی بود با اکثریت آرا مجرم شناخته نشد. همچنین هیات منصفه مطبوعات به اتفاق آراء مدیر مسئول این ماهنامه را مستحق تخفیف ندانست. نویسنده مقاله نیز با اکثریت آراء مستحق تخفیف در مجازات تشخیص داده نشد.

کسائیان در رابطه با پرونده مدیرمسئول سابق خبرگزاری مهر نیز گفت: اتهام مدیرعامل سابق خبرگزاری مهر، انتشار محاکمه غیرعلنی متهمان کهریزک بود که در این رابطه مجرم شناخته نشد.

وی ادامه داد: اتهام دیگر مدیرمسئول خبرگزاری مذکور، نشر مطالب خلاف واقع عنوان شده بود که با اکثریت آراء هیات منصفه مطبوعات مجرم شناخته نشد.

انتهای پیام

کد N288381

وبگردی