آفتاب
تحولات مصر/

انفجار در محل تجمع هواداران عبدالفتاح السیسی/انتقاد صباحی از وزیر دفاع سابق

انفجار در محل تجمع هواداران عبدالفتاح السیسی/انتقاد صباحی از وزیر دفاع سابق

در حالی که حمدین صباحی نهادهای دولتی مصر را به جانبداری از السیسی متهم می کند، منابع محلی از حمله به تجمع حامیان السیسی و زخمی شدن چند نفر از آنها خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع امنیتی مصر از حمله چند فرد ناشناس به محل تجمع حامیان و هواداران "عبدالفتاح السیسی" وزیر دفاع سابق مصر و نامزد کنونی انتخابات ریاست جمهوری این کشور، در منطقه "عزبه النخل" خبر دادند.

در جریان این حادثه هشت نفر از حامیان السیسی زخمی شدند.

همچنین در تظاهراتی که شب گذشته در اسکندریه برگزار شد، حامیان اخوان المسلمین اقدام به سوزاندن تصاویر السیسی کردند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات که توسط جریان موسوم به ائتلاف ملی حمایت از مشروعیت سازماندهی شده بود برکناری آنچه را حکومت نظامی خواندند، خواستار شدند.

از سوی دیگر "حمدین صباحی" نامزد دیگر ریاست جمهوری مصر در سخنانی اظهار داشت در صورتی که اعضای کمپین تبلیغاتی وی به صورت روشمند و مغرضانه مورد سوء قصد قرار بگیرند و یا در نتیجه انتخابات تقلب صورت بگیرد، از نامزدی انصراف می دهد.

وی همچنین نهادهای دولتی را به جانبداری از السیسی متهم کرد.صباحی با تأکید بر اینکه السیسی تا کنون برنامه خاصی را ارائه نکرده است اعلام کرد که برنامه هایش برای ادامه کشور پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری کامل است و اجرای آنها بستگی به آگاهی مردم مصر دارد.

وی در ادامه خود را نامزد انقلاب مصر نامید. از سوی دیگر کمیته انتخابات مصر اعلام کرد که روند رأی گیری در خارج از کشور تا فردا (دوشنبه) تمدید شده است.

کد N288380

وبگردی