آفتاب
میرگلوبیات در تذکری شفاهی:

آموزش و پرورش طبقاتی شده است

آموزش و پرورش طبقاتی شده است

عدم حمایت از واحدهای صنعتی و ندادن تسهیلات بانکی و همچنین نداشتن سرمایه در گردش موجب اختلال در کار کارخانه های شهر صنعتی ساوه و زرندیه شده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه گفت: متاسفانه وضعیت عمومی آموزش و پرورش شرایط خوبی ندارد و مشکلاتی را در حوزه‌های تعلیم و تربیت و همچنین از لحاظ طبقاتی شدن داراست.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، شهلا میرگلو بیات در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو گفت: تابستان در پیش است و مشکلات کم آبی شهرستانهای ساوه و زرندیه هنوز حل نشده است.

نماینده مردم ساوه و زرندیه همچنین در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرروش گفت: به کارگیری پرسنل غیربومی شهرستان‌های ساوه و زرندیه مشکلات زیادی را ایجاد کرده از جمله آنکه فارغ التحصیلان دانشگاهی در شهرستان که باید در محل زندگی خود مشغول به کار شوند بیکار هستند و دیگر آنکه نیروهای غیربومی مدت کمی بعد از شروع کار با پیدا کردن رابطه و پارتی‌های گوناگون می‌خواهند به محل زندگی خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه وضعیت عمومی آموزش و پرورش شرایط خوبی ندارد و مشکلاتی را در حوزه‌های تعلیم و تربیت و همچنین از لحاظ طبقاتی شدن آموزش و پرورش معضلاتی را داراست.

میرگلوبیات خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: عدم حمایت از واحدهای صنعتی و ندادن تسهیلات بانکی و همچنین نداشتن سرمایه در گردش موجب اختلال در کار کارخانه های شهر صنعتی ساوه و زرندیه شده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه تعدیل نیروی کار و افزایش اخراج کارگران و میزان بیکاری معضلاتی را در حوزه انتخابیه اینجانب به وجود آورده است.

 نماینده مردم ساوه و زرندیه خاطرنشان کرد: وزارت صنعت حدود 3 هزار و پانصد بازرس را اخراج کرد که پیامدهای اقتصادی فراوانی را به همراه خواهد داشت و این تصمیم موجب تخلفات اقتصادی نظیر گران فروشی و مشکلات معیشتی مردم خواهد شد.

کد N288050

وبگردی