آفتاب

اردوغان خطاب به یک معترض: اگر توهین کنی، به تو سیلی می‌زنم!

اردوغان خطاب به یک معترض: اگر توهین کنی، به تو سیلی می‌زنم!

تصاویر جدید ویدیویی نشان می‌دهد که نخست‌وزیر ترکیه به یک معترض در شهری که حادثه معدن در آن رخ داد، هشدار داد، اگر به وی توهین کند و او را هو کند، به صورتش سیلی می‌زند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، نخست‌وزیر ترکیه که چهاردهم مه سال جاری میلادی به شهر سوما رفته بود تا از نزدیک بر اوضاع امداد و نجات نظارت کند، در میان معترضان و جمعیت خشمگین مردم گرفتار شد و پس از توهین‌ها و هو جمعیت به تعقیب یک معترض پرداخته و پس از ورود به یک سوپر مارکت، گفت: بیا و در صورتم مرا هو کن!

در فیلم ویدیویی آمده که دست اردوغان به روی این معترض بلند شد و سپس تیم امنیتی اردوغان، مرد معترض را با خود بردند. این مرد جوان که خود یک معدنچی است، تانو کوروچو است که گفته بود نخست‌وزیر به صورت ناخواسته به صورتش سیلی زده بود.

در یک فیلم ویدیویی دیگر، اردوغان به یک مرد جوان دیگر در میان معترضان در سوما نزدیک شده و می‌گوید: بی‌ادبانه رفتار نکن. آنچه که رخ داده، را باید پذیرفت. این تقدیر خداوند است. اگر شما به نخست وزیر کشورتان توهین کنید، باید سیلی بخورید.

مرد دیگری نیز از گروه معترضان با تکرار حروف‌های اردوغان گفت: البته، ما باید سیلی بخوریم ما شما را دوست داریم اما رنج دیده هستیم.

انتهای پیام

کد N287955

وبگردی