آفتاب
نماینده مردم اهواز:

مجلس برای حل مشکلات، جلسه غیرعلنی برگزار کند

مجلس برای حل مشکلات، جلسه غیرعلنی برگزار کند

نماینده مردم اهواز در مجلس اظهار کرد: هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی طبق سوگند خود باید حافظ منافع نظام، مردم و تلاش برای حفظ شأن مجلس باشد اما متاسفانه ما در طول مجلس نهم شاهد ضعف هیأت رئیسه هستیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، شکر خدا موسوی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به هیأت رئیسه مجلس گفت: امروز مدیری در وزارت صنعت، معدن و تجارت به اسم آقای ابریشمی به راحتی 70،80 نفر را اخراج می‌کند و کسی هم جرأت اعتراض به ایشان را ندارد.

وی افزود: امروز مردم مشکل اشتغال دارند و من از هیأت رئیسه می‌خواهم برای حل مشکلات، جلسه غیرعلنی دوساعته بدون حضور هیچ وزیری تشکیل شود تا ما فکری اساسی در مورد مشکل معیشتی و اشتغال مردم انجام دهیم.

موسوی تاکید کرد: باید در مورد اشتغال و برخی از مسئولین فکری اساسی شود. همین آقا حقوقی چند میلیونی دریافت می‌کند و اقامت کانادا را دارد ولی هیچ توجهی به حقوق مردم نمی‌کند.

در پاسخ به این تذکر ابوترابی‌فرد رئیس جلسه خاطر نشان کرد: بیان نام افراد از تریبون رسمی مجلس نمی‌تواند موضوع درستی باشد و باید براساس قوانین و وظایف نمایندگی انجام شود.

انتهای پیام

کد N287821

وبگردی