آفتاب

یک فعال دانشجویی: مردم و مسئولان اعتمادشان با تیم مذاکره‌کننده را حفظ کنند

یک فعال دانشجویی: مردم و مسئولان اعتمادشان با تیم مذاکره‌کننده را حفظ کنند

یک عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران گفت: مردم و مسئولان باید همچنان به تیم مذاکره‌کننده کشورمان اعتماد داشته باشند؛ چراکه هم حمایت رهبری را همراه خود دارند و هم برخاسته از رأی ملت هستند.

محمد رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: با وجود فرمایشات مقام معظم رهبری و حمایت علنی ایشان از مذاکره‌کنندگان، متأسفانه هنوز شاهد مخالفت‌هایی از سمت عده‌ای هستیم. علت این کارشکنی‌ها را می‌توان در متضرر شدن این افراد از به سرانجام رسیدن مذاکرات و حل مسأله هسته‌ای دانست.

وی با اشاره به عباراتی مثل "کاسبان تحریم"، گفت: معنای این عبارات واضح است و می‌توان دانست کاسب تحریم به کسی گفته می‌شود که از فضای تحریم سود می‌برند. اگر مذاکرات به انجام برسد، منافع آنان از بین خواهد رفت.

این فعال دانشجویی ادامه داد: وجود کاسبان تحریم به تحریم‌ها و بحران‌ها بازمی‌گردد و اگر شرایط اختلاف وجود نداشته باشد، آنها به سود نمی‌رسند. متأسفانه باید گفت این افراد منافع شخصی خود را به منافع ملی ترجیح می‌دهند.

سخنگوی پیشین انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران در پایان گفت: وظیفه ما و مسئولان در شرایط فعلی حمایت از تیم مذاکره‌کننده است. در کنار بیان انتقادات و حفظ حقوق مسلم خود، باید کمک کنیم تا تیم مذاکره‌کننده با آرامش خاطر تعامل و تفاهمی را شکل دهد.

انتهای پیام

کد N287096

وبگردی