آفتاب
عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره):

برخی به جای انتقاد، مغلطه می‌کنند/دلواپسی به طنزی در جامعه تبدیل شده است

برخی به جای انتقاد، مغلطه می‌کنند/دلواپسی به طنزی در جامعه تبدیل شده است

یک عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه "عده‌ای به جای انتقاد، مغلطه می‌کنند"، اظهار کرد: چرا دلواپس‌ها زمانی که مملکت تخریب شد دلواپس نشدند؟

یک عضو شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه "عده‌ای به جای انتقاد، مغلطه می‌کنند"، اظهار کرد: چرا دلواپس‌ها زمانی که مملکت تخریب شد دلواپس نشدند؟

علی‌محمد غریبانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه "رهبری اجازه مذاکرات هسته‌ای را صادر کرده‌اند"، خاطرنشان کرد: با این وجود عده‌ای که منافع خود را در خطر می‌بینند، در راه مذاکرات برای دولت ایجاد مشکل می‌کنند.

وی افزود: دولت در مقابل ملت و رهبری مسئولیت مستقیم دارد و به دنبال این است که سیاست نظام بین‌الملل را نسبت به ایران تغییر دهد. در این شرایط پیشنهاد داده می‌شود که تیم سیاست خارجی دولت با تیم مذاکره‌کننده قبلی مناظره‌ای داشته باشد، در حالیکه شیوه تیم مذاکره‌کننده قبلی اگر مناسب بود باید در همان زمان نتیجه می‌داد.

این عضو مجمع نیروهای خط امام(ره) همچنین با بیان اینکه "تغییرات سیاست خارجی در دولت یازدهم موجب بهبود شرایط شده است"، اظهار کرد: البته هنوز نتیجه مذاکرات هسته‌ای مشخص نیست ولی دولت تلاش می‌کند که این مذاکرات به نتایج مطلوبی دست یابد اما عده‌ای با گل‌آلود کردن آب، شرایط را برای دولت سخت می‌کنند.

غریبانی با اشاره به لزوم حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان، تصریح کرد: وجود پشتوانه ملی برای مذاکره‌کنندگان بسیار مهم است و آنها باید هر روز قوی‌تر شوند نه اینکه با تخریب‌های مختلف، تضعیف شوند.

دبیرکل انجمن اسلامی مهندسین در ادامه با بیان اینکه "انتقادات باید کارشناسی شده باشد"، خاطرنشان کرد: مغلطه، موجب ایجاد مشکل در مذاکرات هسته‌ای خواهد شد و این مسأله با انتقاد متفاوت است و امروزه عده‌ای با نام انتقاد، به تخریب دولت روی آورده‌اند که این وضعیت نگران‌کننده است.

وی با اشاره به برگزاری همایش مخالفان سیاست خارجی دولت با عنوان «دلواپسیم»، گفت: برگزاری این همایش به نوعی در میان اقشار و محافل مختلف به طنز تبدیل شده است. این دلواپس‌ها چرا به آنچه به روحانی تحویل داده شد نقد وارد نمی‌کنند؟ آنها باید بدانند اگر روند مذاکرات گذشته ادامه پیدا می‌کرد، مشخص نبود چه بلایی سر مملکت بیاید.

غریبانی در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: مجلس شورای اسلامی جایگاه قانونی خود را داراست و هر زمانی می‌تواند با دولت جلسه داشته باشد و همچنین می‌تواند برای رسیدن به راه‌حلی مناسب، چارچوبی تبیین کند اما عده‌ای در مجلس، دولت را تخریب می‌کنند و دلواپسی‌های خود را نسبت به دولت اظهار می‌کنند اما سوال اینجاست چرا آنها وقتی که کشور خراب شد دلواپس نشدند؟ آن موقع آنها کجا بودند که احساس مسئولیت نکردند و اکنون کاسته داغ‌تر از آش شده‌اند؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پایان گفت: رئیس‌جمهور اشاره کرده است که عده‌ای که منافع آنها با برداشته شدن تحریم‌ها به خطر افتاده، به تخریب دولت روی آورده‌اند. باید به این مسأله توجه کرد زیرا رئیس‌جمهور بدون استدلال و سند هیچ حرفی را نمی‌زند. اکنون پس از اینکه اعتماد عمومی ایجاد شده است، عده‌ای برای دستیابی به اهداف خود به تخریب دولت روی آورده‌اند.

انتهای پیام

کد N287092

وبگردی