آفتاب
صبح امروز انجام شد

پشتیبانی فراکسیون رهروان از ایستادگی تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای

پشتیبانی فراکسیون رهروان از ایستادگی تیم مذاکره ‌کننده هسته‌ای

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت که در جلسه شورای مرکزی صبح امروز(یکشنبه) از ایستادگی تیم مذاکره کننده هسته‌ای برای احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران در این دور از مذاکرات هسته‌ای تقدیر شد.

صفر نعیمی‌رز در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با بیان اینکه جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت صبح امروز با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در این جلسه در خصوص موضوع هسته‌ای و مذاکرات بحث‌هایی انجام شد.

به گفته وی، اعضای شورای مرکزی ضمن پشتیبانی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، از ایستادگی آنها در مورد احقاق حقوق هسته‌ای ملت ایران تقدیر کرده و زیاده‌خواهی‌های برخی قدرت‌های بزرگ را محکوم نمودند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت همچنین خاطر نشان کرد که در این جلسه طراحان طرح اصلاح موادی از آئین‌نامه داخلی مجلس با هدف بهبود و کارآمد کردن مجلس توضیحاتی را ارائه کردند.

به گفته نعیمی‌رز، طرح مباحثی در خصوص تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله مسائل مربوط به سوریه و انتخابات آن از دیگر موارد مورد بحث فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بود.

وی در پایان با بیان اینکه در این جلسه بحثی در خصوص انتخابات هیأت رئیسه سال سوم مجلس نهم مطرح نشد، گفت: قرار است هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت سه‌شنبه ساعت 7 صبح جلسه‌ای را برگزار کنند.

انتهای پیام

کد N287090

وبگردی