آفتاب

حماس: تهدیدات نتانیاهو علیه عباس نشانه ناتوانی اسرائیل است

حماس: تهدیدات نتانیاهو علیه عباس نشانه ناتوانی اسرائیل است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که تهدیدات نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه محمود عباس و مخیر کردن او بین آشتی با حماس و سازش با اسرائیل ثابت می‌کند که مسبب اصلی دودستگی و اختلافات داخلی فلسطینی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فوزی برهوم، سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تصریح کرد که تهدیدات بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علیه محمود عباس بیانگر عجز و ناتوانی اسرائیل است که هر گاه بهبود روابط فلسطینیان را می‌بیند، به تهدید و زورگویی روی می‌آورد.

فوزی برهوم تصریح کرد که این تهدیدات همچنین بر این مساله دلالت دارد که آشتی و وحدت ملی فلسطینیان موجب تقویت توان و قدرت فلسطینیان برای مقابله با رژیم صهیونیستی و طرح‌ها و سیاست‌های جنایتکارانه آن خواهد بود.

برهوم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد میان غزه و کرانه باختری و حماس و فتح تفرقه‌انداری کند تا به راحتی بتواند طرح‌های تجاوزکارانه خود را پیش ببرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وی خاطرنشان کرد که تهدیدات صهیونیست‌ها موجب می‌شود تا فلسطینیان با سرعت بیشتری در تلاش برای تحقق نهایی آشتی و وحدت ملی برآیند.

سخنگوی جنبش حماس در ادامه بر ضرورت بهبود اوضاع داخلی فلسطین به عنوان واکنشی به اعمال فشارها و تهدیدات رژیم صهیونیستی و تحقق اهداف و خواسته‌های ملت فلسطین تأکید کرد.

فوزی برهوم از تمامی فلسطینیان خواست اعتنایی به این تهدیدات پوچ و بی‌معنی نداشته باشند و به تلاش‌های خود برای تحقق نهایی آشتی ملی ادامه دهند.

انتهای پیام

کد N286847

وبگردی