آفتاب
معاون پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه تاکید کرد

تعامل نهادها و دستگاههای اجرایی در جهت پیشگیری از وقوع جرم

تعامل نهادها و دستگاههای اجرایی در جهت پیشگیری از وقوع جرم

جلسه‌ پیشگیری از وقوع جرم با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در دادگستری کل استان چهار محال و بختیاری برگزار شد و طی آن بر همکاری و تعامل نهادها و دستگاه‌های اجرایی استان در جهت حل مسائل و مشکلات مردم و پیشگیری از وقوع جرائم تأکید شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین صدرحسینی با تشکر از همفکری و تعامل مسئولان استان در جهت حل مشکلات مردم، پیشگیری را مقوله‌ای دانست که مدیران دستگاهها با اهتمام و توجه به آن، به نحو بسیار موثرتری میتوانند در راه رسیدن به اهداف سازمانی و رشد و پیشرفت مجموعه تحت امر خود گام بردارند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه یکی از موارد مهم و موثر در پیشگیری از جرائم در جامعه را مساله آموزش عنوان کرد و با تاکید بر ارائه آموزش‌های لازم به والدین و همچنین توجه به تعلیم و تربیت در مدارس و دانشگاه‌ها، افزود: اقدامات فرهنگی و آموزشی که می‌تواند در امر پیشگیری موثر باشد باید منسجم و بر مبنای تفکر و برنامه‌ریزی باشد.

وی در این راستا ارتباط با فرهنگیان، اساتید و روحانیون و نقش آنان در فرهنگ‌سازی را بسیار مهم دانست و خواستار در اولویت قرار گرفتن این امر توسط نهادهای ذیربط شد.

انتهای پیام

کد N286577

وبگردی