آفتاب

پیام سازمان اوقاف و امورخیریه به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

پیام سازمان اوقاف و امورخیریه به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت 27 اردیبهشت، روز ارتباطات و روابط عمومی پیامی صادر کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل این پیام بدین شرح است:

«ارتباطات، حلقه اتصال آحاد جوامع انسانی است و آنان که نقش پل ارتباطی بین مردم و مسئولان سازمان‌ها و مخاطبان آنان را ایفا می‌نمایند نقشی موثر و ارزشمند در فرآیند برقراری ارتباط سازنده و موثر دارند.

اطلاع رسانی، آگاه سازی و ارتباطات، کارکرد اصلی نهادهای ارتباطی، مانند روابط عمومی‌ها است. دور از ذهن نیست اگر بگوییم که تبلور اندیشه‌های الهی در حیات اجتماعی انسان‌ها مانند سنت حسنه وقف، جایگاهی ویژه برای انتشار و جاری ساختن صفت نیکوی احسان و نیکوکاری در میان آحاد جامعه را دارد.

وقف، ذخیره‌ای الهی و ماندگار است که آثار و برکات آن در توسعه و گسترش فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی در بخش‌های مختلف جامعه مانند؛ بهداشت و درمان، آموزش‌های همگانی، کارکردهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حکایت از حضور موثر و نقش آفرین این سنت حسنه در عرصه‌های گوناگون دارد.

سازمان اوقاف و امور خیریه این فرصت را مغتنم دانسته و در آستانه 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی ضمن دعوت از تمامی روابط عمومی‌های کشور برای نهادینه سازی فرهنگ و سنت حسنه وقف به عنوان وظیفه‌ای دینی و ملی، آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از توسعه روابط عمومی و ارتباطات در گستره ایران اسلامی و بین المللی اعلام می‌دارد.

امید است دست اندرکاران تلاشگر و توانمند این حوزه با استعانت از پروردگار متعال، در سال 1393 که توسط مقام معظم رهبری، سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نام گرفته است، توشه‌ای پربار برای حرکت آگاهانه در مسیر پیشرفت، تعالی و رفاه جامعه اسلامی بر گیرند.

27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی دست اندرکاران صدیق و سختکوش حوزه روابط عمومی کشور تبریک و تهنیت می‌گوییم و برای آنان در این مسیر دشوار، حساس و مسئولیت آفرین آرزوی توفیق روز افزون داریم.

حسن ربیعی

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف و امور خیریه»

انتهای پیام

کد N285919

وبگردی