آفتاب
با میزبانی سازمان اوقاف

همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود

همایش مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود

همایش مدیران کل روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور، به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حسن ربیعی با تبریک فرا رسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی به همه فعالان و تلاشگران این عرصه گفت: روز ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتنمی است تا به این مهم بیندشیم و باور کنیم که توسعه ارتباطات اجتماعی و انسانی و غنای معنوی این فرآیند، نیازمند حضور مدیران ارتباط گستر است که دانایی، اندیشیدن را محور تعاملات و تلاش‌های خود قرار می دهند.

مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان اوقاف تخصص محوری را در عرصه‌های ارتباطات مهم دانست و افزود: توجه به نیروهای کارآمد و متخصص و دلسوز روابط عمومی، برای پیشبرد جریان اطلاع رسانی و شفاف سازی هر چه بیشتر عملکردها و بازخوردگیری از نتایج و دستاوردهای آن ضروری است.

سخنگوی سازمان اوقاف کشور با اشاره به رسالت‌ها و کارکردهای روابط عمومی تصریح کرد: پاسداری از حقوق مردم و مخاطبان و در عین حال رعایت مصالح و منافع سازمان متبوع با روش‌های علمی و حرفه‌ای، بهره گیری از فناوری‌های نوین ارتباطی، مردم مداری و روان سازی امور، راستگویی و صداقت و واقع گرایی و تعهد به آرمان‌های دینی و اعتقادی مردم و اعتقاد به شفافیت فعالیت‌ها و عملکردها از جمله رسالت‌های یک روابط عمومی است.

وی با اشاره به میزبانی این سازمان از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی گفت: همایش روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با حضور مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان و صاحب نظران و دست اندرکاران روابط عمومی ، روز یکشنبه 28 اردیبشهت ماه در موقوفه بزرگ هتل ارم تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

کد N285315

وبگردی