آفتاب

سردار فدوی: آمادگی رزم با تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند

سردار فدوی: آمادگی رزم با تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر ضرورت توجه به جنبه‌های عینی و ملموس آمادگی رزم در همه مقیاس‌ها تأکید و اهتمام فرماندهان بر عینی کردن جنبه‌های مختلف آمادگی و بهره‌گیری از بهترین شاخص‌های شبیه‌ساز از صحنه‌های عملی، دفاعی و رزمی را یک اولویت دانست.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، سردار علی فدوی در گردهمایی فرماندهان ارشد و عالیرتبه نیروی دریایی سپاه با ارائه گزارشی اجمالی از دیدارهای ویژه با فرمانده کل قوا و توصیه‌ها و انتظارات ایشان از تیم فرماندهی و مدیریتی نیروی دریایی سپاه، اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های سازمان رزم ما که نقطه قوت به شمار می‌آید و در هیچ شرایطی نباید از آن غفلت کنیم، توجه به شاخص‌های کیفی در بُعد آمادگی‌هاست.

وی همچنین بر ضرورت توجه به جنبه‌های عینی و ملموس آمادگی رزم در همه مقیاس‌ها اعم از مقیاس منطقه‌ای، ناوتیپی، ناوگروهی، پایگاهی و دسته‌ای در رسته‌های مختلف، تأکید و اهتمام فرماندهان بر عینی کردن جنبه‌های مختلف آمادگی و بهره‌گیری از بهترین شاخص‌های شبیه‌ساز از صحنه‌های عملی دفاعی و رزمی رایک اولویت توصیف کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه "آمادگی رزم باید با در نظر گرفتن جنبه‌های عینی نبرد و تجسم صحنه واقعی رویارویی شکل و سازمان پیدا کند"، خاطرنشان کرد: زیرساخت رزم و دفاع دریایی چه در وجه متقارن یا نامتقارن آن، مقتضیات خاص خود را دارد و اشراف بر دریا و عملیات دریایی، یکی از پیش شرط های لازم برای درک اهمیت و نوع این زیرساخت‌هاست.

فدوی در پایان اظهار کرد: ارزیابی عملکرد در این حوزه نیز حضور در صحنه، تجربه و اشرافیت خاص خود را طلب می‌کند که بدون ملاحظه اهمیت این موضوع و قائل نشدن شأن و منزلت برای این مؤلفه‌ها، ارزیابی را نیز با خطا مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام

کد N285296

وبگردی