آفتاب

یک فعال دانشجویی: مسأله هسته‌ای باید در فضایی آرام و کارشناسانه حل شود

یک فعال دانشجویی: مسأله هسته‌ای باید در فضایی آرام و کارشناسانه حل شود

دبیرکل سازمان انجمن‌های اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی (سادا) گفت: توافق هسته‌ای یکی از مهم‌ترین قراردادهای کشور در سال‌های اخیر به حساب می‌آید؛ پس این مسأله باید با نظرات کارشناسی و در آرامش حل و فصل شود.

حامد دلفاردی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اظهار کرد: در کشور ما مثل همه دنیا نظرات متفاوتی درباره سیاست خارجی وجود دارد و در حال حاضر نیز عده‌ای مخالف و عده‌ای موافق سیاست‌ورزی تیم دیپلماسی دولت یازدهم هستند.

وی با اشاره به اعتماد رهبری به تیم مذاکره‌کننده کشورمان گفت: زمانی که رهبری می‌گویند به مذاکره‌کنندگان اعتماد دارند، یعنی ایشان این مسأله را کامل زیر نظر دارند و کارشان را رصد می‌کند و در این باره نیز توصیه‌هایی را فرموده‌اند. مقصد در سیاست خارجی ما مشخص است. ما استقلال، تمامیت ارضی و حقوق هسته‌ای خود را می‌خواهیم. حالا دیگر ظرافت کار و مسیر رسیدن به مقصد بر عهده تیم مذاکره‌کننده است.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه "مردم می‌خواهند که تیم مذاکره‌کننده تسلیم نشود"، بر ضرورت حفظ آرامش داخلی در مساله هسته‌ای تاکید کرد و افزود: حفظ آرامش توسط همه نهادها و ارگان‌ها در این مورد بسیار ضروری است. انتقادات آقای روحانی از تندروها در مخالفت با سیاست خارجی درست است ولی اگر برای مجلس و کارشناسان شفاف‌سازی شود، بهانه از مخالفان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

کد N284999

وبگردی