آفتاب
دستور کار مجلس/

زنگنه و پورمحمدی این هفته در جلسات علنی مجلس حضور می یابند

زنگنه و پورمحمدی این هفته در جلسات علنی مجلس حضور می یابند

وزیر دادگستری برای پاسخ به سوالات دو نماینده مجلس شورای اسلامی و وزیر نفت برای ارائه گزارش عملکرد این وزارتخانه در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت در جلسه علنی مجلس حضور می یابند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر مجلس شورای اسلامی این هفته سه جلسه کاری برگزار خواهد کرد.

وزیر دادگستری در جلسه روز سه شنبه برای پاسخ به سئوالات جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد و بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد در جلسه علنی مجلس حضور می یابد.

علاوه بر این وزیر نفت روز یکشنبه با حضور در جلسه علنی گزارشی در مورد برنامه های این وزارتخانه برای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی به نمایندگان ارائه می دهد.

بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح بیمه بیکاری و حمایت از بیکاران متقاضی کار نیز در دستور کار هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین در جلسات علنی هفته جاری گزارش شور دوم کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مورد بررسی طرح انتقال پایتخت را نیز بررسی خواهند کرد.

وکلای ملت بررسی گزارش کمیسیون بهداشت و درمان در مورد رد طرح بیمه اجتماعی فراگیر (همگانی) را نیز این هفته در دستور کار دارند.

 همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد طرح آیین دادرسی جرائم نیروهای مسلح و دادرسی الکترونیکی برای تصویب مدت اجرای آزمایشی آن طبق اصل 85 قانون اساسی (تقاضای نمایندگان مبنی بر رسیدگی طبق اصل 85 قانون اساسی در جلسه علنی مورخ 1392/1/18 تصویب شد)در دستور کار مجلس قرارا دارد.



 

 

 

کد N284863

وبگردی