آفتاب

محمود عباس به بشار اسد پیام داد

محمود عباس به بشار اسد پیام داد

تسنیم نوشت:

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در پیامی به رئیس جمهوری سوریه ایستادگی مردم و رهبری فلسطین را دربرابر هرگونه مداخله خارجی در سوریه اعلام کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از "سانا"، "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه، روز پنجنشبه، پیامی از "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دریافت کرد. "محمود الخالدی" سفیر فلسطین در دمشق این پیام را در دیدار با "فیصل المقداد" معاون وزیر خارجه سوریه تقدیم کرده بود.
عباس ایستادگی مردم و رهبری فلسطین را در برابر هرگونه مداخله خارجی در سوریه اعلام کرد و یادآور شد سرنوشت سوریه در حال حاضر و در آینده بر ملت فلسطین تاثیر خواهد گذاشت زیرا این دولت برادر، در حال و آینده شریک ملت فلسطین هستند.
عباس همچنین از حمایت های همه جانبه سوریه از آوارگان فلسطین در طول سال های گذشته، قدردانی کرد و اظهار داشت اوضاع دشواری که فلسطینی ها در آن بسر می برند نتیجه بحران سوریه است.
از سوی دیگر، فیصل المقداد از ملت فلسطین که از ملت سوریه در برابر تروریسم و کشتاری که سوریه را دربرگفته است حمایت کرده، تشکر کرد.
فیصل المقداد تأکید کرد رهبری سوریه به مبارزه با تروریست ها و قاتلانی که در راستای اجرای طرح های اسرائیلی و غربی اردوگاه های فلسطینیان در سوریه را در این کشور هدف قرار می دهند، ادامه می دهد.
وی تصریح کرد سوریه از هیچگونه تلاشی برای بازگشت آوارگان فلسطینی به اردوگاهایشان در سوریه کوتاهی نمی کند. گروه های تروریستی مسلح این فلسطینیان را از اردوگاه هایشان بیرون کردند و جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت مرتکب شدند.
مقداد با تأکید بر حمایت پایدار سوریه از موضوع فلسطین، تصریح کرد آنچه سوریه با آن مواجه است بخشی از طرح "اسرائیلی" با هدف عقیم گذاشتن موضوع فلسطین است؛ زیرا سوریه با طرح های صهیونیستی- آمریکایی برای تخریب موضوع فلسطین و پایمال کردن حق ملت فلسطین در بازگشت و تعیین سرنوشت شان مخالفت کرد.

5252

کد N284238

وبگردی