آفتاب

نبی: در اتریش اردو زدیم چون بازی با نیجریه در هوای نزدیک به صفر درجه است

نبی: در اتریش اردو زدیم چون بازی با نیجریه در هوای نزدیک به صفر درجه است

دبیرکل فدراسیون و سرپرست تیم ملی شرایط ملی پوشان در اردوی اتریش را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دبیرکل فدراسیون در مصاحبه‌ای با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: این اردوی دوم تیم ملی است و اکثر بازیکنان هم در این اردو حاضر هستند و پس از اینکه مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و بازیکنان فولاد خوزستان به اردو اضافه شوند تمرینات جدی تر خواهدشد. به هر جهت بازیکنان تیم ملی تمرینات سخت و پرفشاری را دنبال می کنند و تحمل این تمرینات سخت حاکی از این است که انگیزه خوبی در بین بازیکنان تیم ملی وجود دارد و از طرفی مربیان تیم ملی هم با برنامه هایی که دارند این انگیزه را برای آنها چند برابر کرده اند
محمدنبی در ادامه گفت: تمرینات و نظم و انظباط خوبی در تیم ملی حاکم است و اساسا در بحث تغذیه و استراحت بازیکنان و همه و همه اینها در کنار هم به شرایط تیم ملی کمک شایان توجهی کرده است و قاعدتا بازیکنانی در این رقابتها موفق خواهند شد که بتوانند در این تمرینات نظرات سرمربی تیم ملی را جلب کنند و در هر صورت رقابتی سخت و فشرده در بین بازیکنان وجود دارد. ولی ما امیدواریم که بازیکنان تیم ملی که همه آنها از بهترین ها هستند بتوانند جزو 23 بازیکنی باشند و تلاش و رقابت خوبی داشته باشند تا به برزیل بروند.
سرپرست تیم ملی در خصوص شرایط اردوی تیم ملی در اتریش گفت: شرایط اردو خوب است. هم به لحاظ محل اقامت و هم به لحاظ محل تمرینات و قدری آب و هوا در اتریش سرد است ولی دلیل انتخاب این اردو برای بازیکنان این است که بخصوص در بازی اولی که ما در برزیل و با نیجریه خواهیم داشت در شهری است که شرایط آب و هوایی به همین صورت خواهد بود و گاها دمای آن به نزدیک صفر می رسد و آب و هوای اتریش به ملی پوشان کمک خواهد کرد تا به شرایط آنجا آشنایی پیدا کرده و تطبیق پیدا کنند و در مجموع اگر با همین شرایط اردوی آماده سازی را سپری کنیم بدون حاشیه و مشکلاتی که بعضا در اردوی آفریقای جنوبی داشتیم در فضایی خوب بازیکنان در حال پیگیری تمرینات خود هستند.
وی در ادامه در خصوص شرایط روحی بازیکنان گفت: اگر بازیکنان به لحاظ بدنی آماده باشند به لحاظ روحی و علیرغم دوری از خانواده و مدت زمان طولانی که در اردو هستند، هم آماده خواهند شد. وقتی جسمشان آماده باشد، روح هم آماده خواهد بود و در چهره بازیکنان هم، شادابی و شناط دیده می شود و خوشبختانه از این لحاظ مشکلی ندارند و قاعدتا بیشتر بازیکنان تیم ملی ایران با این شرایط حرفه ای فوتبال جهان، آشنا هستند و آنهایی هم که آشنایی کمتری دارند نیز آشنا خواهند شد و باید این تطبیق را در خودشان داشته باشند تا به لحاظ جسمی و روحی آماده شوند؛ چرا که آمادگی جسمی به افزایش آمادگی روحی بازیکنان کمک خواهد کرد و در کنار آن انگیزه خوبی هم به آنها خواهد داد.
محمد نبی در مورد بازیهای تدارکاتی گفت: این سه بازی ما در اتریش بیشتر به لحاظ افزایش هماهنگی بازیکنان تیم ملی است و به نتایج این سه بازی توجه زیادی نداریم و نتیجه اصلی آن در جهت شناسایی ترکیب اصلی تیم ملی در مسابقات برزیل است .
وی در پایان در مورد مسابقات جام جهانی برزیل افزود: طبیعی است که انتظار مردم حضور مقتدرانه تیم ملی در جام جهانی است و ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد و قطعا بازیکنان هم تمام تلاششان را خواهند کرد و مابقی کمک خداوند است.
43 43

کد N284181

وبگردی