آفتاب
سخنگوی دولت:

هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم با امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند

هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم با امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند

همه کسانی که محضر حضرت امام را درک کرده‌اند و چه کسانی که آثار وجودی و مدیریت بی‌بدیل امام را لمس نکرده‌اند در یک عنصر مشترک هستند و آن عنصر شیفتگی به ایشان و خانواده‌شان است.

سخنگوی دولت با بیان اینکه همه شیفته امام و خانواده ایشان هستند، گفت:هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم، امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد باقر نوبخت در جلسه دیدار شورای هماهنگی روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی با حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی که عصر امروز در بیت امام خمینی(ره) برگزار شد گفت: همه کسانی که محضر حضرت امام را درک کرده‌اند و چه کسانی که آثار وجودی و مدیریت بی‌بدیل امام را لمس نکرده‌اند در یک عنصر مشترک هستند و آن عنصر شیفتگی به ایشان و خانواده‌شان است.

وی خطاب به سید حسن خمینی اظهار داشت: شما گلاب و معطری برای ما هستید و تردید نکنید که جایگاه شما در قلب عاشقان امام است و هیچ چیز نمی‌تواند بین مردم، امام و یادگار امام فاصله ایجاد کند.

سخنگوی هیات دولت با اشاره به نقش روابط عمومی و مراکز اطلاع رسانی بیان کرد: این دوستان باید از یک سو عملکرد دولت و رابطه دولت و ملت را اطلاع رسانی کنند و این حرکت که از انقلاب اسلامی شکل گرفته است را تحکیم ببخشند و از سوی دیگر موجب افزایش غنای فعالیت‌های فرهنگی شوند که آن هم باید ملهم از اندیشه‌های امام باشد.

نوبخت با تاکید براینکه ما از موسسات مرتبط با امام خمینی (ره) و موسسه تنظیم ونشر آثارامام خمینی تقاضا داریم تا مسئولان روابط عمومی ها را پذیرا باشند یاد آور شد: من به نیابت از دولت اعلام می‌کنم که به همه نیروها و دستگاه‌های روابط عمومی نهادهای اجرایی اعتماد کنید و دولت در این باره احساس نیاز می‌کند.

وی در پایان ابراز داشت: ما ماموریت بیشتر و صمیمانه‌تری مابین خود و نهاد برگزار کننده ارتحال امام احساس می‌کنیم و امیدواریم که دولت نقش شایسته ایفا کند.

کد N282451

وبگردی