آفتاب
همه به تیم ملی کمک می کنند؛

کفاشیان:حامیان مالی جدید در کنار نام ایران قرار می‌گیرند

کفاشیان:حامیان مالی جدید در کنار نام ایران قرار می‌گیرند

این همکاری آغاز راهی برای بهره گیری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های رسانه تعاملی تلفن همراه و تعریف خدمات ارزش افزوده برای هواداران میلیونی فوتبال ملی است.


                           

رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد حامی‌های دیگری در راه اعتلای فوتبال ایران در فستیوال بزرگی چون رقابت های جام جهانی 2014 برزیل که بازتاب بسیار وسیعی دارد، طی روزهای آینده در کنار نام تیم ملی قرار خواهند گرفت.
 
به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال درباره رونمایی از حامی مالی جدید که در همایش حمایت از تیم ملی ایران برگزار شد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: خوشبختانه مراسم با شکوهی در حمایت از تیم‌های ملی انجام گرفت که از صنایع دستی و هنرهای صددرصد ایرانی و موسیقی تیم ملی ایران در جام جهانی و همچنین حامی جدید تیم‌های ملی ایران رونمایی شد.




وی در ادامه بیان کرد: حضور اپراتور تلفن همراه به عنوان حامی مالی برای فوتبال کشورمان همانند حضور یک بانک دلگرم کننده بود و بر این باور هستیم که حامی‌های دیگری در راه اعتلای فوتبال ایران در فستیوال بزرگی چون رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل که بازتاب بسیار وسیعی دارد، طی روزهای آینده در کنار نام ایران قرار خواهند گرفت.




رئیس فدراسیون فوتبال همچنین اضافه کرد: شرکت اپراتور تلفن همراه با ظرفیت‌های گسترده و توانایی‌های ارزشمندی که در شبکه مخابراتی خود ایجاد کرده، پیشنهاد سازنده‌ای برای در اختیار قرار دادن منابع و امکانات خود برای تقویب پل ارتباطی بین هواداران و تیم‌های ملی ارائه کرده که مورد استقبال فدراسیون نیز قرار گرفته است.




کفاشیان خاطرنشان کرد: این همکاری که امروز شاهد کلید خوردن آن هستیم، آغاز راهی برای بهره گیری از ظرفیت‌های فناوری‌های نوین ارتباطی و قابلیت‌های رسانه تعاملی تلفن همراه و تعریف خدمات ارزش افزوده برای هواداران میلیونی فوتبال ملی است.




وی همچنین تصریح کرد: خدماتی که برای نخستین مرتبه فوتبال ملی از منافع تجاری آن بهره مند می‌شود و فوتبال دوستان با استفاده از آن، ضمن دریافت خدمات مورد علاقه خود و همراهی با تیم ملی، با استفاده از رسانه فراگیر تلفن همراه، در استقلال مالی تیم خود سهیم می‌شوند و در موفقیت تیم نقش ایفا می‌کنند.




رئیس فدراسیون فوتبال در پایان گفت: در واقع با نزدیک شدن جام جهانی فوتبال، حامیان تیم ملی در سراسر ایران و از میان مردم و مسئولان بیشتر خواهند شد و هرکس به اندازه توان خود مطمئنا به تیم ملی کشورش کمک خواهد کرد.




 



                       
کد N282293

وبگردی