آفتاب
پاپی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس برای مذاکرات هسته‌ای متحد شده‌اند

اصلاح‌طلبان و اصولگرایان مجلس برای مذاکرات هسته‌ای متحد شده‌اند

مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند در بحث انرژی هسته‌ای و مذاکرات هسته‌ای با 1+5 کاملا به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند و نمایندگان مردم در مجلس نیز برای جامه عمل پوشاندن در این خصوص گام بر می‌دارند.

نماینده مردم دزفول با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای حفظ منافع ملی دست در دست دولت داده‌اند اظهار کرد: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان بر روی این مسئله وفاق دارند و فکر می‌کنم زمینه برای یک حرکت دسته جمعی و واحد در داخل کشور برای مذاکرات با 1+5 فراهم است.

عباس پاپی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا تلاش نمایندگان را برای ایجاد تعامل با دولت مطلوب و منطقی بیان کرد و گفت: در مورد مسائل بین‌المللی ما دنبال یک وحدت ‌رویه هستیم تا صدای واحد از داخل کشور به بیرون کشور منتقل شود.

وی ادامه داد: هم اصلاح‌طلبان و هم اصولگرایان بر روی این مسئله وفاق دارند و فکر می‌کنم زمینه برای یک حرکت دسته جمعی و واحد در داخل کشور برای مذاکرات با 1+5 فراهم است.

نماینده مردم دزفول در مجلس عامل به وجود آمدن چنین جوی در خانه ملت را تلاش برای حفظ منافع مردم مطرح کرد و افزود: مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند در بحث انرژی هسته‌ای و مذاکرات هسته‌ای با 1+5، کاملا به تیم مذاکره کننده اعتماد دارند و نمایندگان مردم در مجلس نیز برای جامه عمل پوشاندن در این خصوص گام بر می‌دارند.

وی بحث حمایت از مذاکره کنندگان را منوط به شفاف‌سازی دولت دانست و گفت: یکسری دغدغه نیز در بین نمایندگان وجود دارد که اطمینان از روند صحیح مذاکرات و رعایت حقوق ملت در گام‌های متقابلی که دوطرف بر می‌دارند از جمله نگرانی‌های منتخبان ملت در بهارستان است که اگر دولت اطلاعات دقیق‌تری به مجلس بدهد، می‌تواند از فضای مجلس در حمایت از مذاکرات حداکثر استفاده را داشته باشد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس اظهار امیدواری کرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای با پایمردی و مقاومت، بار سنگین امانتی را که نتیجه به خون غلطیدن دانشمندان هسته‌ای است را به مقصد برساند.

کد N281940

وبگردی