آفتاب
رییس دادگستری سیستان و بلوچستان:

بدون امنیت و وحدت پیشرفتی در سیستان و بلوچستان حاصل نمی‌شود

بدون امنیت و وحدت پیشرفتی در سیستان و بلوچستان حاصل نمی‌شود

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: تامین امنیت عمومی برای مردم از نکات کلیدی در استان است که همه مدیران و مسئولان باید به آن توجه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در نشست فرمانداران استان بیان کرد: اهمیت خدمت رسانی به مردم مد نظر همه مدیران قرار گیرد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان ادامه داد: مسئولان در هر پست و جایگاهی که هستند باید مردم را ولی نعمت خود بدانند و برای رضای خداوند خدمت کنند.

حمیدی خاطرنشان کرد: اگر تا به امروز نظام به توفیقاتی رسیده است منشاء آن مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف بوده است. وحدت اصل مهمی است که مدیران ارشد به‌خصوص فرمانداران در شهرستان‌های استان باید به آن توجه کنند.

وی تاکید کرد: شعاری رفتار کردن در خصوص مقوله وحدت زیاد کارساز و مثمر ثمر نیست، بلکه باید به‌صورت عملی به این موضوع پرداخته شود.

حمیدی خاطرنشان کرد: با توجه به بافت قومی و مذهبی استان اولین وظیفه هر مسئول و مدیری حفظ وحدت است.

وی اظهار کرد: دشمن برنامه‌ها و نقشه‌های زیادی برای برهم زدن وحدت بین تشیع و تسنن در استان دارد که همگان باید در این خصوص هوشیار باشیم و از تریبون‌های نماز جمعه و مساجد برای آگاه‌سازی مردم در این رابطه استفاده کرد.

حمیدی افزود: اگر وحدت و امنیت در استان وجود نداشته باشد هیچ پیشرفتی در سیستان و بلوچستان حاصل نخواهد شد.

انتهای پیام

کد N281860

وبگردی