آفتاب
دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار:

دیدار اصولگرایان با رییس جمهوری دوستانه بود /دولت گذشته اعتقادی به جلسات مشورتی نداشت

دیدار اصولگرایان با رییس جمهوری دوستانه بود /دولت گذشته اعتقادی به جلسات مشورتی نداشت

تهران- ایرنا- دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار، دیدار جمعی از اصولگرایان با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری را تاثیر گذار و دوستانه دانست و گفت: دولت گذشته اعتقادی به چنین جلساتی نداشت.

«احمد کریمی اصفهانی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا، اظهار داشت: دیدار دوستانه بسیار خوبی بین رییس جمهوری و اصولگرایان هفته گذشته انجام شد.

وی درباره تاثیر گذاری چنین دیدار اصولگرایان با رییس جمهوری تصریح کرد: اگر مشورت واقعی باشد برگزاری این دیدارها موثر خواهد بود.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری که یکی از شرکت کنندگان در دیدار اصولگرایان با رییس جمهوری است، یادآور شد: برگزاری چنین دیدارهایی با توجه به این که رییس جمهوری معتقد به نظرات جمعی است، نتایج مثبتی را برای احزاب به همراه خواهد داشت.

کریمی اصفهانی همچنین درباره نظر دیگر اصولگرایان شرکت کننده در این دیدار گفت: دیگر دوستان نیز از برگزاری این دیدار راضی بودند.

وی از بیان جزییات این دیدار اصولگرایان با روحانی خودداری کرد و یادآور شد: فکر می کنم بهتر است دفتر رییس جمهوری درمورد جزییات این دیدار خبری را منتشر کند و ما باید متعهد به حفظ جزییات این جلسه باشیم.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این پرسش که آیا در دولت گذشته هم چنین دیدارهای مشورتی برگزار می شد؟، گفت: دولت قبل در مجموع به برگزاری چنین جلساتی اعتقادی نداشت.

کریمی اصفهانی یادآور شد: احمدی نژاد حتی اعتقاد به کار مشورتی و جمعی با همکاران خود نداشت و در بسیاری موارد خودش مستقیما تصمیم می گرفت.

دیدار جمعی از اصولگرایان با رییس جمهوری هفته گذشته برگزار شد که در روزهای گذشته این دیدار رسانه ای شده است.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس یکی دیگر از اصولگرایان شرکت کننده در دیدار با رییس جمهوری بود.

وی درباره محل برگزاری این نشست اظهارداشت که این دیدار در مجموعه فرهنگی- هنری سعدآباد برگزار شد.

**سیام**7261**1336
کد N281662

وبگردی