آفتاب

محسن رضایی: در سایه مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد مقاومتی را تقویت کرد

محسن رضایی: در سایه مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد مقاومتی را تقویت کرد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جریان انقلابی در کشور به شخص و گروهی متکی نیست، بلکه با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پیوند خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در نطنز، محسن رضایی روز گذشته (سه‌شنبه)‌ در مراسم پاسداشت سرهنگ شهید جانباز رضا شاطر رجبی و تجلیل از پدران آسمانی در محل حسینیه قرائت قرآن شهر نطنز با تبریک میلاد با سعادت امام علی(ع)، اظهار کرد: در سایه مدیریت جهادی می‌توان اقتصاد مقاومتی و ارزش‌های انقلابی را تقویت کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی و با توجه به تحریم‌ها باید از فرمول دفاع مقدس و انقلاب که همان حضور جوانان در عرصه‌های مختلف است، بهره برد و به جوانان و سرمایه‌های کشور اعتماد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: مهمترین خواست رهبر معظم انقلاب از سران قوا، پرداختن به مسأله اقتصاد مقاومتی است، زیرا این اقتصاد ریاضتی نیست که به مردم بگوییم تحمل کنند، بلکه شکوفا کردن اقتصاد ایران در شرایط تحریم‌هاست.

رضایی با بیان اینکه "شهرستان نطنز دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که می‌تواند با بهره‌گیری از توان و استعدادهای جوانان این خطه، تحول عظیم اقتصادی بوجود آورد"، تصریح کرد: نطنز می‌تواند الگوی چشم‌انداز ایران آینده باشد و بهترین و مستعدترین نیروهایی را در خود دارد که می‌توانند تحول بزرگی را در زمینه کشاورزی و معادن و گردشگری ایجاد کنند.

وی به موضوع یارانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: قانون یارانه‌ها اگر درست اجرا شود سالی یکصد هزار میلیارد تومان به منابع کشور افزوده و طی چهار سال عمر دولت، این رقم به 400 هزار میلیارد تومان می‌رسد که با این منبع عظیم مالی می‌توان هزاران شغل ایجاد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، خام‌فروشی منابع ملی و معادن کشور را از دیگر مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و به مسأله کشاورزی و دامداری در کشور پرداخت و ادامه داد: روش‌های به کار گرفته شده در این سیستم مربوط به 50 سال قبل است که بازدهی مناسبی برای کشور ندارد.

انتهای پیام

کد N281048

وبگردی