آفتاب

گوچی: می رویم تا در جام جهانی سرافراز باشیم

گوچی: می رویم تا در جام جهانی سرافراز باشیم

سایت فدراسیون فوتبال نوشت:

 

قوچان نژاد در خصوص حضورش در اردوی تیم ملی گفت: بسیار خوشحالم که به اردوی تیم ملی اضافه شدم و بعد از برگزاری مسابقات سنگین و فشرده برای تیم باشگاهی ام در لیگ انگلستان و بازی های زیادی که انجام دادیم به تیم ملی اضافه شدم و در زمان باقیمانده تا جام جهانی باید تلاش زیادی انجام دهیم تا بتوانیم نتایج آبرومندی را کسب کنیم و با آمادگی کامل به این مسابقات برویم.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه تیم ملی ایران ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه است و ما بازیکنانی داریم که در جام جهانی 2006 حضور داشته اند و تجربه خوبی از این مسابقات و این سطح از بازیها دارند و قطعا کمک شایان توجهی به تیم ملی خواهند کرد. بازیکنان جوان باید از تجربیات آنها استفاده کنند و با این ترکیب از بازیکنان باتجربه و جوان می توانیم امیدواری بیشتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی در ادامه گفت: خوشبختانه بازیهای دوستانه خوبی را پیش رو داریم و باید بدون توجه به نتیجه کسب شده از این مسابقات و بدون استرس، بازی های خوبی انجام دهیم و هر چه بیشتر بازی تدارکاتی داشته باشیم، می توانیم به فرم ایده آل نزدیک تر شویم و شناخت از این تیم ها خوب است اما بیشترین کمک دیدارهای تدارکاتی به افزایش آمادگی ملی پوشان است که از اهمیت بالایی برخوردار است و باید با شناخت از تیم های همگروهمان در جام جهانی به این مسابقات برویم و تمرکزمان بیشتر روی آن ها باشد و از دیدارهای دوستانه برای افزایش هماهنگی بازیکنان استفاده کنیم.

قوچان نژاد در پایان در خصوص انتظارش از رسانه ها و مردم گفت: نیاز به توضیح ندارد و قطعا مردم و رسانه ها مانند قبل از ما حمایت خواهند کرد و قطعا خواسته آنها بازیهای خوب از تیم ملی است و از همه آنها می خواهم از ما حمایت کنند و برای تشویق تیم ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

4141

 

 

کد N281044

وبگردی