آفتاب

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هیچگاه در امور داخلی سوریه مداخله نمی‌کنیم

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هیچگاه در امور داخلی سوریه مداخله نمی‌کنیم

وزیرجنگ رژیم صهیونیستی با بیان اینکه تل‌آویو در امور داخلی سوریه مداخله نخواهد کرد تاکید کرد هرگونه اقدام علیه اسرائیل را با قدرت پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت ارم نیوز، موشه یعالون، وزیر جنگ اسرائیل در سخنانی با بیان اینکه مردم سوریه تنها کسانی هستند که رهبر آینده خود را انتخاب می‌کنند، تاکید کرد: مادامی که سوریه از خطوط قرمز عبور نکند اسرائیل در امور داخلی این کشور هیچ گونه دخالتی نخواهد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اسرائیل در برخورد باهرگونه حمله‌ای که ماهیتش را با خطر مواجه کند، به درستی عمل خواهد کرد.

یعالون تصریح کرد: سیاست اسرائیل در قبال بحران ایجاد شده در سوریه تنها به دادن تجهیزات پزشکی و دارویی به آسیب دیدگان در جنگ‌های سوریه خلاصه می‌شود.

این سخنان در حالی از سوی یعالون مطرح می‌شود که پیشتر عاموس یادلین، رئیس سابق دستگاه اطلاعات نظامی اسرائیل گفته بود که تل‌آویو نه تنها به علت تهدیدات سوریه علیه اسرائیل، بلکه باید در واکنش به "کشتار وسیع غیرنظامی‌ها در سوریه" دست به مداخله نظامی در این کشور بزند.

نظام سوریه همواره تل‌آویو را به حمایت از گروه‌های مسلح مخالف در این کشور متهم می‌کند چرا که تاکنون ده‌ها زخمی از نیروهای مخالف در بیمارستان‌های متعلق به اسرائیل معالجه شده‌اند.

انتهای پیام

کد N280919

وبگردی