آفتاب

رهامی: جبهه پایداری دل واپس منافع خود است یا منافع ملی؟/ حساب افراطیون از اصولگرایان واقعی جداست

رهامی: جبهه پایداری دل واپس منافع خود است یا منافع ملی؟/ حساب افراطیون از اصولگرایان واقعی جداست

ایسنا نوشت:

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها با بیان این‌که بایدحساب افراطیون را از اصولگرایان واقعی جداکرد گفت: اصلاح‌طلبان بایدحمایت خود را از دولت ادامه دهند و مردم را به صبر و آرامش دعوت کنند.

محسن رهامی بابیان این‌که بعضی از اعضای جبهه پایداری و طرفداران یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری اکنون به تخریب دولت روی آورده‌اند، گفت: بااین وجود طرفداران سایر نامزدهای اصول‌گرایان در انتخابات ریاست جمهوری مثل طرفداران آقای قالیباف و ولایتی درمواجه با دولت بسیار معقول عمل می‌کنند.

او گفت: بایدحساب افراطیون که در دولت گذشته احیاناً منافعی داشتند و اکنون بدون تابلو و غیراصولی با دولت مخالفت می‌کنند، را ازحساب دیگراصولگرایان جداکرد. اکنون این عده جلسه می‌گذارند و بیان می‌کنند که دلواپس هستند، ولی چرا آنها در مقابل مفاسد اقتصادی گسترده‌ای که در دولت گذشته انجام شد دلواپس نشدند. آیا آنها دلواپس منافع جناحی خود هستند یا دلواپس منافع ملی؟

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به نقش بزرگان وعقلای جریان اصول‌گرایی درکنترل این جریان‌های تخریب‌گر گفت: بزرگان اصول‌گرا باتوجه به حمایت رهبری و علمای حوزه، حامی دولت بوده و اگر هم انتقادی به دولت داشته باشند، آن رابه صورت منطقی بیان می‌کنند.بایدبدانیم تنها یکی از جبهه های اصولگرا شیخوخیت و ریش سفیدی افرادی نظیرآیت الله مهدوی کنی و آقایان لاریجانی یاناطق نوری رانمی‌پذیرند.آنهاحاضر به مدارا و کنارآمدن باچهره‌های معتبراصول‌گرایی نیستند.این جریان فقط تابلوی اصول‌گرایی در دست گرفته تا درذیل این تابلو بتواند به مخالفت خود بادولت ادامه دهد.

دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها همچنین گفت: بعضی ازجریان‌های افراطی به برکت دولت نهم و دهم به منافع عظیمی دست یافتند و اکنون احساس می‌کنند منافع آنهابه خطرافتاده است. پس به تخریب دولت روی آوردند.دراین بین اصول‌گرایان واقعی که همواره روش میانه‌ای داشته‌ و هیچگاه از امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری جلو نیفتاده‌اند، بایدصف خود را از افراطیون جداکنند. درواقع باید اطراف افراطیون خالی شود تا آنها منزوی شوند. درحال حاضر هیچ یک از اساتید حوزه و مراجع عظام تقلید هم حاضر به تایید حرکت این افراطیون نشدند و شخصیت‌های سیاسی اصول‌گرا مانندآیت‌الله مهدوی‌کنی، آقایان لاریجانی، ناطق نوری، ‌ولایتی و مرحوم عسگراولادی هیچگاه حاضر به تاییداین جریان‌ها نبودند.

231

 

کد N279951

وبگردی