آفتاب
یک عضو گروه اصولگرای مجلس:

منافع‌ برخی تندروها در ایجاد جنجال است

منافع‌ برخی تندروها در ایجاد جنجال است

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: به قول شهیدبهشتی یک حزب‌اللهی باید انتقادکننده‌ای سازنده و نه انتقام‌گیرنده‌ای کینه‌توز باشد.

سید سعید زمانیان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، گفت: گروه‌های تندرو همراه با دلسوزان نظام، کشور، مردم و منافع و امنیت ملی باید چارچوب قوانین و مقررات کشور را رعایت کنند و اگر ایرادی می‌بینند با انتقاد سازنده و تعامل آنها را بیان کنند نه اینکه به بهانه‌های مختلف به انتقام‌گیری کینه‌توزانه بپردازند.

نماینده مردم شهرکرد افزود: هرچه فضای سیاسی و اقتصادی کشور آرام‌تر باشد، قطعا مشکلات مردم با سرعت بیشتری حل می‌شود و فکر دولت و مجلس آسوده‌تر در پی حل مشکلات متمرکز می‌شود ولی گروه‌های تندرو از این وضعیت دلخوشی ندارند. این افراد در پی تامین منافع فردی و فرقه‌ای خود هستند و اگر انتقادی می‌کنند رویکردی انتقامی دارند.

وی با تصریح دلایل بروز برخی تندروی‌ها گفت: در فضای آرام این گروه‌ها مورد توجه قرار نمی‌گیرند. این گروه‌ها منافع‌شان در ایجاد جنجال است. آنان مسائلی را دنبال می‌کنند که از بین‌برنده آرامش و بسترساز حضور جریان‌های ضدانقلاب و ضدنظام است و اصلا حیات و مرگ آنان به فرافکنی وابسته است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تغییر و تحول در عرصه‌های اجرایی، قضایی و تقنینی را یک ضرورت دانست و افزود: شرایط کشور برای پیشبرد مذاکرات هسته‌ای و تغییر شرایط نامناسب اقتصادی باید مدنظر همه گروه‌های سیاسی قرار داشته باشد. ضرورت تغییر و تحول از عرصه‌های اجرایی، قضایی و تقنینی تنها و تنها با همفکری همه نیروهای درون انقلاب امکان‌پذیر است. این شرایط باید مدنظر گروه‌های تندرو باشد.

به گفته زمانیان، بیکاری، کاهش سرمایه‌گذاری، تورم و رکود در کنار تحریم‌های اقتصادی غرب وضعیت نامناسبی را در کشور به وجود آورده است و اگر گروه های تندرو به این حقایق توجه نکنند، موجب تضعیف نظام و رهبری و دولت می‌شوند.

انتهای پیام

کد N279752

وبگردی