آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان کرمانشاه:

تخریب‌گران دولت اهداف شخصی دارند

تخریب‌گران دولت اهداف شخصی دارند

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه معتقد است، دولت باید تخریب‌ها را با شفاف سازی و اطلاع رسانی درست جواب دهد و از مقابله به مثل و ایجاد تنش پرهیز کند.

نعمت الله منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به تخریب‌ها و نقدهای غیرسازنده‌ای که اخیرا علیه دولت مطرح می‌شود، اظهار کرد: تنها راه مقابله با این شرایط شفاف سازی دولت و اطلاع رسانی مناسب در خصوص مسائل کشور، خصوصا مواضع هسته ای ایران است.

وی ادامه داد: دولت باید از برخورد و مقابله به مثل با تخریب‌ها پرهیز کند و اگر بخواهد مانند این افراد دست به تخریب بزند شاهد افزایش تنش‌ها خواهیم بود.

به گفته نماینده پاوه و اورامانات، مردم ایران هوشیارتر از آن هستند که به تخریب‌ها توجه کنند و دولت نباید در این خصوص نگرانی داشته باشد و باید در نهایت قضاوت را به خود مردم واگذار کند.

منوچهری گفت: دولت باید قدرتمندتر از آن باشد که تخریب‌ها در عملکردش تاثیری بگذارد.

وی هدف افرادی که دست به چنین اقداماتی می‌زنند را تنها تخریب دولت و شخصیت‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: این افراد نگران دولت و ملت نیستند و اهداف شخصی دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دولت باید بین نقدهای سازنده و تخریب ها تفاوت قائل شود، یادآوری کرد: در برخی از موارد نقدهای مثبت و سازنده ای هم به دولت وارد می شود که لازم است دولت آنها را بشنود و در جهت اصلاح امور از آن بهره ببرد.

منوچهری با اشاره به مرز مشخصی که بین نقد سازنده و تخریب وجود دارد، گفت: وجود نقد مثبت برای اصلاح امور کشور لازم است، اما باید تا حدی باشد که وارد مرز تخریب نشود.

این نماینده مجلس افزود: خوراک اصلی این نقدها را نیز غربی‌ها و موضع گیری‌های چندپهلوی آنها در اختیار برخی از افراد داخل کشور قرار می دهد.

منوچهری ملاک و معیار امور در کشور ایران را اسلام و خط مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: مذاکرات هسته ای ایران که عمدتا دستاویز نقدها قرار می گیرد زیر نظر مقام معظم رهبری و با دستور مستقیم ایشان صورت گرفته و همه باید به این مسیر اطمینان داشته باشند.

وی نظر رهبر معظم انقلاب را فصل الختام امور کشور خواند ه همه مردم و سران سه قوه باید آن را ملاک عمل خود قرار دهند و در راستای همین خط مشی حرکت کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه اظهار کرد: دولت ما هم اکنون پیرو خط رهبری است و خطای کمی نسبت به آنچه که هم اکنون اشاعه می شود، دارد.

انتهای پیام

کد N279675

وبگردی