آفتاب
معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور:

مشکلات سرمایه گذاری در کشور باید آسیب شناسی شود

مشکلات سرمایه گذاری در کشور باید آسیب شناسی شود

تهران- ایرنا- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه ای وزارت کشور در نخستین جلسه کارگروه تخصصی سرمایه گذاری بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات سرمایه گذاری در مناطق مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی وزارت کشور، «محمد حسین فروزان مهر» در این جلسه که با حضور استانداران اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان و بوشهر برگزار شد،به تشریح اهمیت سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب و روند شکل گیری کارگروه تخصصی سرمایه گذاری، اهداف و وظایف، نحوه تشکیل و استمرار جلسات کارگروه پرداخت.

وی اظهارداشت: گروه کاری سرمایه گذاری با حضور معاونین برنامه ریزی و اشتغال استانداری های ذربط برای تهیه و تدوین موضوعات و مسایل سرمایه گذاری تشکیل شده است.

معاون وزیر کشور با یادآوری جایگاه دستگاه های اجرایی ذیربط در جذب و جلب سرمایه گذاری، بر نقش هماهنگی حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به عنوان یک حلقه واسط بین استانداری ها و دستگاههای ملی تاکید کرد.

وی در این جلسه بر ضرورت آسیب شناسی مشکلات سرمایه گذاری در مناطق با رویکرد اخذ نظرات فعالان بخش خصوصی و سرمایه گذاران و استفاده از تمامی بسترهای قانونی و ظرفیت های استانی، تاکید کرد.

بر اساس مصوبات اولین نشست مشترک استانداران سراسر کشور در بهمن ماه سال 92 و در راستای ابلاغیه عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور مبنی بر تشکیل کارگروه های تخصصی پنجگانه مناطق، نخستین جلسه کارگروه تخصصی سرمایه گذاری با حضور استانداران اردبیل، کهگیلویه و بویر احمد، کرمان و بوشهر برگزار شد.

سیام**7261**1336
کد N278902

وبگردی