آفتاب

نماینده مغان در مجلس:سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راهی برای مذاکرت هسته ای و اقتصاد است

نماینده مغان در مجلس:سخنان رهبر معظم انقلاب نقشه راهی برای مذاکرت هسته ای و اقتصاد است

تهران- ایرنا- نماینده مردم مغان و گرمی در مجلس شورای اسلامی سخنان رهبر معظم انقلاب را نقشه راه برای مسوولان کشور عنوان کرد و گفت: بیانات ایشان در زمینه هسته ای و اقتصادی بسیار کارگشا خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حاج میر قسمت موسوی اصل» امروز (دوشنبه) در نطق میان دستور خود در جلسه علنی مجلس شورای سلامی اظهار داشت: دیدار روز یکشنبه رهبر معظم انقلاب و سخنان ایشان در جمع دانشمندان صنایع دفاعی بسیار اثربخش است. فرمایشات رهبری به این معناست که موضوع مذاکرات هسته یک مبحث و حل مساله تحریم ها و توجه به اقتصاد موضوع دیگری است.

وی خاطر نشان کرد: باید برای پیشرفت در عرصه اقتصادی، تکیه بر استعدادهای داخلی را مد نظر داشت و این مهم را در اولویت قرار داد.

موسوی اصل با بیان اینکه تکیه بر استعدادهای کشور باعث می شود فرزندان این مرز و بوم در مصاف با بیانگان و مذاکرات، از اصول و عزت و منافع ملی در شان مردم دفاع کنند، خواستار توجه به بحث اشتغال از سوی دولت و مسوولان شد.

این نماینده مجلس شوای اسلامی همچنین به انتقاد از اعمال قبیح تکفیری ها و نیروهای القاعده پرداخت و گفت: به تازگی این گروهها به تهدید شیعیان عربستان پرداخته اند و اعمال این دست نشاندگان استکبار، منزجر کننده و تاثر برانگیز است.

موسوی القاعده و گروهای تکفیری را دست ساز و فرمانبردار استکبار و صهیونیست خواند و خواستار خنثی سازی توطئه های آنان از سوی مسلمانان شد.

این نماینده مجل شورای اسلامی در پایان نطق خود به برخی مشکلات حوزه انتخابیه گرمی و مغان اشاره کرد و از وزیر نیرو خواست آب رسانی به برخی روستاهای این مناطق را تسهیل کند.

وی از وزیر بهداشت برای اجرای طرح نظام سلامت قدردانی کرد و خواستار توجه به موضوع درمان در روستاهای توسعه نیافته شد.

سیام**7261**1572
کد N278743

وبگردی