آفتاب
مدیرکل زندان‌های استان تهران:

تحقق اهداف هر سازمان در نحوه استفاده از نیروهای انسانی است

تحقق اهداف هر سازمان در نحوه استفاده از نیروهای انسانی است

مدیرکل زندان‌های استان تهران در ندامتگاه قزلحصار گفت: نقش منابع انسانی و بکارگیری نیروهای متخصص و کاردان از اصول مهم در پیشرفت سازمانی و اصول زندانبانی اسلامی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،‌ سهراب سلیمانی گفت: تخصص‌گرایی کارکنان در مشاغل، نوعی سرمایه گذاری مفید و عامل کلیدی در توسعه سازمان محسوب می شود که اگر به درستی و با شیوه های علمی، برنامه ریزی و اجرا شود می‌تواند بازده بسیار بالایی داشته باشد.

سلیمانی گفت: زندان‌ها با داشتن نیروهایی که به‌طور مستمر در تعامل با توده مردم هستند می‌توانند با استفاده از ابزارهای علمی روز، نیروهای انسانی خود را در جهت اهداف سازمانی و آنها را با یافته های علمی آشنا کرده و از طریق تخصص گرایی به اهدافی چون توسعه مهارتی و توانایی انجام مأموریت ها، ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و جلب اعتماد مردم دست پیدا کند.

وی در ادامه اظهار کرد: شناسایی نقاط ضعف و قوت، بررسی ظرفیت‌های موجود و گسترش آنها، اصلاح زیرساخت‌ها، احساس مسئولیت و مشارکت در همه امور، بالفعل کردن توانایی‌ها از فرایندهای مهم پیشرفت هر سازمان محسوب می‌شود.

در این حضور مدیرکل زندان‌های استان تهران بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به پرسش همکاران پاسخ داده و از اندرزگاه‌های واحد یک ندامتگاه قزلحصار بازدید کردند.

انتهای پیام

کد N278617

وبگردی