آفتاب
نماینده گرمی:

با تکیه بر استعدادهای کشور در مصاف با بیگانگان از شأن ملت ایران دفاع شود

با تکیه بر استعدادهای کشور در مصاف با بیگانگان از شأن ملت ایران دفاع شود

نماینده مردم گرمی در مجلس ضمن تبریک میلاد حضرت علی(ع) سخنان روز گذشته رهبری را نقشه راه نامید و بر این مساله تاکید کرد که باید با تکیه بر استعدادهای کشور از شأن ملت ایران دفاع شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، میرقسمت موسوی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز(دوشنبه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی(ع) گفت: ایشان در حکومت کوتاه مدت خود در اجرای عدالت تا پای جان پیش رفت تا جایی که به شهید عدالت معروف گشت. ولادت شگفت‌انگیزش او را از جن و انس متمایز ساخته به طوری که فضائل حضرت علی به شمارش نیاید.

وی سپس با اشاره به اشعار شهریار و شاعران عرب زبان در مدح امام علی(ع) گفت: فضائل ایشان به حدی بود که رسول اکرم(ص) درباره ایشان فرمود حق از علی و علی از حق جدا نمی‌شود. خداوند بعد از ولایت خود و وصی‌اش ولایت علی را واجب قرار داد.

این نماینده مجلس ابراز تاسف کرد که عده‌ای که خود را مسلمان می‌پندارند شیعیان علی را رافعی و مجوس می‌نامند و افزود: اخیرا تکفیری‌های عربستان، شیعیان این کشور را به قتل و غارت تهدیده کرده‌اند اگرچه می‌دانیم تکفیری‌ها دست‌ساز صهیونیسم هستند اما مسلمانان باید توطئه‌های آنها را خنثی کنند.

موسوی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبری این سخنان را نقشه راه نامید و گفت: در مذاکرات 1+5 و حل مسائل اقتصادی این سخنان نقشه راه بودند. باید با تکیه بر استعدادهای کشور در مصاف با بیگانگان از شأن ملت ایران دفاع شود.

این نماینده مجلس در پایان به برخی ازمشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت و از وزیر نیرو خواست آب مصرفی 170 روستای گنبد کاووس را تامین کند؛ چرا که این مساله به مرز بحران رسیده و موجب نارضایتی فزاینده مردم از مسئولان شده است.

موسوی خواستار ارسال هیاتی به محل برای بررسی مشکلات شد.

وی همچنین اجرا و مهار رودخانه‌های مرزی را مطرح کرد تا آب از کشور خارج نشود.

این نماینده مجلس برای اجرای طرح سلامت از وزیر بهداشت تشکر کرد و گفت: این طرح در مناطق کمتر توسعه یافته بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام

کد N278495

وبگردی