آفتاب

درخواست نماینده سمیرم برای انتقال آب به سدهای منطقه

درخواست نماینده سمیرم برای انتقال آب به سدهای منطقه

نماینده مردم سمیرم گفت: مردم شهرستان سمیرم با بالاترین درصد آرا در استان اصفهان بیشترین حسن نیت و امید را به دولت دکتر روحانی نشان دادند و به همین اندازه نیز از دولت حضرتعالی انتظار توجه و رسیدگی دارند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،سکینه عمرانی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس خاطرنشان کرد: خشکیدن مزارع و درختان از نظر هیچ عقل سلیمی پذیرفته نیست لذا از مسئولین و وزیر جهاد کشاورزی انتظار داریم برای انتقال آب به سدهای منطقه و پمپاژ به دشت سمیرم اقدام عاجل انجام شود و به وضعیت حقابه‌داران استان اصفهان نیز توجه جدی صورت گیرد تا بیش از این دچار زیان نشوند. با توجه به آنکه آب شرب سالم نیز یکی از خواسته‌های مهم مردم روستاهای منطقه سمیرم است و لازم است بودجه‌های لازم و نه قطره‌چکانی برای آن تخصیص یابد از وزیر نیرو می‌خواهم هر چه سریعتر به آن توجه نمایند و امیدواریم در سال 93 با عزم ملی و مدیریت جهادی به این موضوع توجه شود.

نماینده مردم سمیرم در مجلس در ادامه سخنان خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: نسبت به بخشودگی جریمه وام‌های کشاورزان، آبیاری مناطق، تامین نهاده‌های دائمی و کشاورزی و اجرای الگوی کشت مناسب و اجرای برنامه‌های آبخیزداری و آبیاری‌های تحت فشار مزارع و باغات و اعطای تسهیلات کم بهره به کشاورزان دستورات لازم را صادر نمایند.

انتهای پیام

کد N278418

وبگردی