آفتاب
جشنواره جوان سرباز برگزار شد/

سردار عبادی: سربازی خدمت در سلسله مراتب فرماندهی ولی امر(عج) است

سردار عبادی: سربازی خدمت در سلسله مراتب فرماندهی ولی امر(عج) است

جشنواره سرباز جوان با حضور سربازان نمونه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با سخنرانی مشاور فرهنگی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره جوان سرباز امروز صبح با حضور برخی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی کل سپاه پاسداران برگزار شد.

سردار علیمحمد نائینی، مشاورفرهنگی سپاه پاسداران در این مراسم گفت: الگوی اصلی امیرالمومنین(ع)، پیامبر گرامی اسلام(ص) بود و پیامبر(ص) نقش اصلی در شکل‌گیری شخصیت حضرت علی(ع) داشت.

وی ادامه داد: آن چیزیکه از امیرالمومنین(ع) در ذهن داریم فقط جنگ و عبادت نیست، بلکه حضرت علی(ع) اهل کار، تلاش، کوشش و تفریج بودند.

نائینی سپس با بیان اینکه اکثر سربازان بعد از پایان خدمت سربازی این دوره را رشد و ارتقاء خود می دانند، افزود: ما بدون توجه به تصویری که از سربازی در دوران سربازی ساخته می شود به دنبال یک فرصت برای رشد معنوی، اجتماعی و فکری هستیم و در این راستا برنامه‌ریزی‌های زیادی را ترتیب می دهیم، چون اعتقاد داریم سربازی یک نقطه شروع برای ورود به زندگی اجتماعی است.

در ادامه این جشنواره سردار عبادی، جانشین فرمانده پشتیبانی و اجراییات حوزه مرکزی سپاه خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت است و خدمت در جمهوری اسلامی خدمت در سلسله مراتب فرماندهی حضرت ولی امر(عج) است.

کد N278411

وبگردی