آفتاب
تذکرات کتبی نمایندگان؛

40 نماینده خواستار پیگیری علت لغو مراسم تبیین اندیشه های امام در دانشگاه بروجرد شدند

40 نماینده خواستار پیگیری علت لغو مراسم تبیین اندیشه های امام در دانشگاه بروجرد شدند

تهران - ایرنا - 40 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی تذکری به وزیر کشور خواستار بررسی علت تعلل فرماندار بروجرد و استاندار لرستان در عدم تامین امنیت مراسم تبیین اندیشه های امام در دانشگاه بروجرد شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، این نمایندگان ضمن تاکید بر پیگیری علت بروز این اتفاق در دانشگاه بروجرد که منجر به لغو مراسم و عدم حضور یادگار امام (ره) در دانشگاه بروجرد شد خواستار پیگیری و برخورد قانونی با مسببان این موضوع شدند.

همچنین 28 نماینده مجلس طی تذکری به وزیر کشور خواستار توجه این وزارتخانه به فرهنگ عفاف و حجاب و همچنین برخورد با کسانی شدند که سعی کردند در روز ملی عفاف و حجاب، تجمع مردمی برگزار نشود.

15 نماینده هم طی تذکری به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کردند: این وزارتخانه در یک اقدام غیرمنطقی و شاید سیاسی بورسیه دکترای سه هزار نفر را در بلاتکلیفی قرارداده و زمینه لغو آن را فراهم کرده است.

همچنین جعفرپور نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی به وزیر اطلاعات خواستار تمرکز وی بر مسائل کلان و عدم ورود به مناقشات منطقه ای و محلی شد.

ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان در مجلس نیز طی تذکر کتبی به رییس جمهور خواستار نظارت بر عزل و نصب های دانشگاه آزاد در منطقه گیلان شده و در تذکر دیگری به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار جلوگیری از مداخلات رییس دانشگاه آزاد منطقه گیلان در عزل و نصب ها شد.

همچنین نادر قاضی پور طی تذکری به رییس جمهور خواستار تسریع در ابلاغ اعتبارات احیای دریاچه ارومیه شد.

حسینعلی حاجی نماینده شاهین شهر هم طی تذکری به رییس جمهور علت عدم پرداخت حق عائله مندی فرزند چهارم به کارکنان دولت را خواستار شد.

سیام(3)**2021**9132
کد N278398

وبگردی